اشتباهات بایدن امنیت امریکا را تهدید میکند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает перед журналистами в рамках саммита G20 на Бали
Президент США Джо Байден выступает перед журналистами в рамках саммита G20 на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
عضو شوید
ایالات متحده زنگ خطر را به دلیل تهدید جدیدی برای امنیت ملی به صدا درآورد.
به گزارش اسپوتنیک، جردن بوید مقاله نویس در مقاله ای برای فدرالیست نوشت: اشتباهات مداوم جو بایدن به مشکلات جدی سلامتی اشاره دارد که امنیت ایالات متحده را تهدید می کند.
او گفت: "این راز نیست که رئیس جمهور جو بایدن دیگر در بهترین وضعیت جسمی و ذهنی نیست. این روزنامه نگار رئیس کاخ سفید را "ماشین اشتباه" توصیف کرد، در حالی که تاکید کرد که او تقریباً هر بار که دهان خود را باز می کند کشور را در معرض خطر قرار می دهد. بوید همچنین توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که رئیس جمهور اجازه می دهد در طول سخنرانی های خود آنقدر خنده دار باشد که تبدیل به ترند در TikTok شود.
این اولین باری است که افکار عمومی متوجه رفتار عجیب رهبر آمریکا که امسال 80 ساله شد، می شود. او در اوایل آپریل، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، میشل، را به عنوان معاون رئیس جمهور در دوره ای که خود در این سمت خدمت می کرد، منصوب کرد.
علاوه بر این، بایدن بارها با کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، رئیس جمهور تماس گرفت، نام ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه را اشتباه تلفظ کرد، واژگان "واکسیناسیون" و "تشدید" را اشتباه گرفت، همچنین سوریه را با لیبی و عراق را با ایران اشتباه گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала