مرکز تجارت بین المللی جدید در مرز ازبکستان و افغانستان افتتاح شد

© Sputnik / Павел Лисицын /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный флаг Узбекистана
Государственный флаг Узбекистана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
عضو شوید
یانگی ازبکستان: مرکز تجارت بین المللی در شهر مرزی تمرمز افتتاح شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اولین بلوک مرکز تجارت بین المللی جدید در ترمز در مرز ازبکستان و افغانستان افتتاح شد. این مطلب را روز جمعه روزنامه دولتی "یانگی ازبکستان" (ازبکستان جدید) گزارش داد.
این مجموعه دارای یک منطقه تولید و تدارکات، یک مرکز پزشکی و یک رستوران است. بلوک ها در منطقه خرید مرکز که برای 4000 فروشگاه طراحی شده است برای کارآفرینان در دسترس قرار گرفته است. راه اندازی کامل این پروژه برای سه ماهه اول سال 2023 برنامه ریزی شده است.
انتظار می رود این مرکز تجارت بین المللی سالانه 500 میلیون دلار گردش مالی و 10 میلیون دلار در خدمات ایجاد کند. همچنین هتلی با 300 تخت خواهد داشت. اتباع خارجی و اشخاص حقوقی می توانند فضاهای خرده فروشی را در مجتمع خریداری کنند یا آنها را اجاره کنند، و یا هم در شرایط خاص به صورت رایگان به دست بیاورند.
اتباع افغانستان می توانند برای مقاصد تجاری بدون ویزا تا 10 روز در مجتمع اقامت کنند. راه اندازی این مرکز تجارت با افغانستان را به 1.2 میلیارد دلار افزایش می دهد.
Бронированный T-28D-5 Nomad с бомбами на аэродроме в Лонг-Тиенге, сентябрь 1972 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2022
سرنوشت طیارات نظامی آمریکایی در ازبکستان معلوم می شود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала