همه در سازمان ملل می دانند که سپردن جنگ افزار به کیف پایان درگیری را پس می اندازد

© AP Photo / John MinchilloDmitri Polyanski, arxiv şəkli
Dmitri Polyanski, arxiv şəkli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
عضو شوید
بیشتر نمایندگان کشورهای جهان در سازمان ملل می دانند که تحویل جنگ افزار به کیف پایان درگیری را پس می اندازد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون نخست نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل، در جریان یک کنفرانس شنیداری در کانال تلگرامی خود گفت: بیشتر نمایندگان کشورهای جهان در سازمان ملل درک می کنند، که ادامه سپردن جنگ افزار به کیف پایان درگیری را پس می اندازد.
به گفته وی، "نمایندگان بسیاری از کشورها می آیند، آنها می گویند، که می فهمند چرا ما به گونه ای عمل می کنیم".
Украинские военные во время учений  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گریز نزدیک به 12 هزار مرد در زمان حکومت نظامی از اوکراین
پولانسکی گفت: "و از این دست کشورها بسیار زیاد است. نمایندگان کشورهای غربی نیز هستند که می توانند بیایند و ابراز تفاهم کنند، به دلیل اینکه مجبور هستند خطی را بیان کنند".
او تاکید کرد: "ما انتظار نداریم که آنها از موضع ما با میکروفن صحبت کنند. اما ما به خوبی می بینیم که چگونه موقعیت کشورهای در حال توسعه، اول از همه، به سمت همسانی در حال تغییر است. بیشتر به اتفاق دولت ها می دانند که عرضه تسلیحات به اوکراین به پایان درگیری نزدیک نمی شود".
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل فرستادن جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی جنگ افزارها برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". پسکوف خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала