سی ان ان: ناتو ممکن است زلنسکی را وادار به امضای معاهده صلح کند

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
سی ان ان: ناتو ممکن است زلنسکی را وادار به امضای معاهده با روسیه در مورد تامین تسلیحات صلح کند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN، ناتو ممکن است ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را مجبور به امضای معاهده صلح با فدراسیون روسیه در مورد تامین تسلیحات کند.
نیک پاتون والش، روزنامه نگار، گفت: "ناتو ممکن است نسبت به تامین تسلیحات بی تاب شود و به بهای امنیت بلندمدت به دنبال مصلحت اقتصادی باشد و بر صلحی که برای کی­یف نامطلوب است، پافشاری کند."
او در عین حال خاطرنشان کرد که صحبت درباره از دست دادن روسیه در عملیات ویژه در اوکراین زود است، زیرا موفقیت های متغیری وجود دارد که می تواند به سود مسکو باشد.
پیشتر اسکات ریتر، افسر بازنشسته اطلاعاتی آمریکا گفته بود که ایالات متحده روی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، والری زالوژنی، که به عنوان رئیس جمهور بعدی اوکراین دیده می شود، شرط بندی کرده است. به گفته وی، چهره ولادیمیر زلنسکی در واقع قبلاً حذف شده است و این زالوژنی است که با روسیه پیمان صلح منعقد خواهد کرد.
پیام هایی در مورد تغییر زلنسکی به زالوژنی از تابستان به طور فعال ظاهر می شود. این ژنرال کمتر از رئیس جمهور در رسانه ها ظاهر می شود ، نشریات غربی او را تقریباً یک نابغه نظامی می نامند.
Вертолет Ми-8 на международном конкурсе Отличники войсковой разведки в Новосибирской области. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
نیروهای مسلح روسیه برنامه های کیف برای انجام حملات تروریستی را خنثی کردند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала