ایجاد ترمینال جدید برای مسیرهای هزاره‌ نشین در کابل

© Bakhtar News Agencyآغاز به کار دوباره 100 عراده ملی بس در کابل
آغاز به کار دوباره 100 عراده ملی بس در کابل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان اعلام کرد برای سهولت بیشتر شهروندان، ترمینال جدیدی در غرب کابل برای مسافرین مسیر مناطق هزاره‌ نشین ایجاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزارت ترانسپورت و هوانوردی دولت موقت طالبان اعلام کرد به خاطر سهولت بیشتر شهروندان افغان برای رفت و آمد در مسیرهای هزاره جات، ترمینال جدیدی در غرب کابل ایجاد شده است.
این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای نوشت این ترمینال به منظور ادغام ایستگاه‌های مربوط به خودروهای مسافربری مناطق هزاره نشین و کاهش ازدحام در مناطق دشت برچی و غرب کابل صورت گرفته است.
اطلاعیه بدون اعلام زمان مشخص می‌افزاید قرار است این ترمینالبزودی توسط وزارت ترانسپورت و هوانوردی و نهادهای ذیربط افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
مقامات وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان همچنین اظهار داشتند که با بهره‌برداری از این ترمینال، تمام ایستگاه‌های فرعی که در دشت برچی وجود دارد، جمع آوری شده و مسافرین منطقه غرب کابل می‌توانند از این ترمینال به ولایات مرکزی سفر کنند.
قابل یادآوری است که ایستگاه‌های جاغوری، بامیان، غزنی، دایکندی و بهسود هرکدام در مناطق مختلف دشت برچی ایجاد شده بود که باعت بسته شدن جاده عمومی این منطقه می‌شد.
میدان هوایی کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
انفجار در درب ورودی میدان هوایی نظامی کابل
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала