خبر بد برای زلنسکی

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
سرهنگ دیویس: بایدن در پاسخ به درخواست اصلی زلنسکی در واشنگتن سکوت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ دوم ارتش ایالات متحده دانیل دیویس در مقاله ای برای 19Fortyfive می نویسد، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در نشستی در واشنگتن در پاسخ به درخواست همتای اوکراینی خود ولادیمیر زلنسکی برای دادن هر چه بیشتر خودروهای زرهی به نیروهای مسلح اوکراین سکوت کرد.
این افسر گفت: "این مهم است که زلنسکی واشنگتن را ترک کرد و بایدن در مورد ارسال بیش از یک باتری پدافند هوایی پاتریوت، هرگونه تحویل تانک، نفربر زرهی و صدها قطعه توپ سکوت کرد."
به گفته وی، تحلیل اقدامات آمریکا و ناتو نشان می دهد که غرب در تلاش است تا از درگیری مستقیم نظامی با روسیه جلوگیری کند که در نتیجه آن جهان می تواند به ورطه جنگ هسته ای فرو رود.
دیویس در پایان گفت: "این رویکرد درستی است و من کاخ سفید را به خاطر خویشتن داری منطقی اش تحسین می کنم."
زلنسکی در ماه دسامبر از واشنگتن بازدید کرد و در آنجا با جو بایدن، رئیس کاخ سفید و رهبری کنگره دیدار کرد. همزمان با سفر وی، اعلام بسته کمک نظامی 1.85 میلیارد دلاری جدید به کیف، که از جمله شامل یک باتری سامانه های موشکی ضد هوایی پاتریوت است، بود.
از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش میلیاردها دلار تجهیزات نظامی در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار داده اند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضا در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
سی ان ان: ناتو ممکن است زلنسکی را وادار به امضای معاهده صلح کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала