نیروهای مسلح روسیه برنامه های کیف برای انجام حملات تروریستی را خنثی کردند

© Sputnik / Alexandr KryazhevВертолет Ми-8 на международном конкурсе "Отличники войсковой разведки" в Новосибирской области.
Вертолет Ми-8 на международном конкурсе Отличники войсковой разведки в Новосибирской области. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از خنثی سازی چندین برنامه های ترورستی کیف خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور حملاتی را به کارخانه های نظامی، صنعتی اوکراین که هواپیماهای بدون سرنشین برای انجام حملات تروریستی در خاک روسیه تولید می کردند، انجام داده است.
مشخص شده که این حمله نیروهای مسلح روسیه به وسیله تسلیحات هوایی دوربرد با دقت بالا انجام شده است. علاوه بر اين، جايگاه های نگهداری و پرتابی پهپاد ها مورد هدف قرار گرفته است.
این وزارتخانه گفت: "هدف این حمله محقق شده است. برنامه های رژیم کیف برای انجام حملات تروریستی علیه فدراسیون روسیه در آینده نزدیک خنثی شده است."
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند"، نامید. به گفته رئیس جمهور روسیه، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی "دونباس" و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала