- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

توپخانه روسیه یک مجموعه از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد

© AP Photo / Vadim Ghirdaمدفعية الجيش التركي على الحدود التركية السورية
مدفعية الجيش التركي على الحدود التركية السورية - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
سلاح آتشبار"Hyacinth-B" منطقه نظامی جنوبی، محل ذخایر تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را در جهت زاپوروژیا نابود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک آتشبار توپ 152 میلی متری 2A36 "Hyacinth-B" منطقه نظامی جنوبی، یک مجموعه از خودروهای زرهی اوکراینی را در جهت زاپوروژیا منهدم کرد.
یکی از نظامیان خدمه توپخانه که حمله کرد، گفت: "اکنون وظیفه بررسی انباشت تجهیزات دشمن دریافت شده است. مختصات هدف به ما داده شد. هدف مورد اصابت قرار گرفت."
هدف با کمک یک پهپاد ردیابی شد، سپس مختصات آن به سرعت به توپچی ها منتقل شد. به لطف داده های کنترل عینی، به طور قطعی در مورد تخریب آن شناخته شده است.
به عنوان بخشی از خدمه توپخانه ای که حمله کردند، ماموریت های جنگی توسط پرسنل نظامی که به عنوان بخشی از بسیج جزئی فراخوانده شده اند انجام می شود. سربازان یک دوره آموزشی کامل را در مراکز آموزشی وزارت دفاع و در میادین آموزشی در مناطق عقب عملیات ویژه گذراندند.
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی­یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
مدفع أكاتسيا ذاتي الحركة  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیرو های مسلح اوکراینی پنج کالیبر ناتو را به سمت دونتسک شلیک کردند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала