گازپروم به سطح اساسی جدیدی از عرضه به چین رسید

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر گازپروم
گازپروم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
الکسی میلر، رئیس شرکت گازپروم از پیشرفت های عالی این شرکت در چین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی میلر، رئیس شرکت گازپروم گفت: از اول جنوری، گازپروم به سطح اساسی جدیدی از صادرات گاز به چین رسیده است.
وی تصریح کرد که در سال گذشته با درخواست پکن تحویلی منظم گاز بیش از تعهدات قراردادی انجام می شد که امکان تمدید قرارداد را فراهم می ساخت.
وی همچنین افزود: "علاوه بر این، ما همچنین به درخواست همکاران چینی ما در تاریخ 31 دسامبر، چند روز قبل از زمان تعیین شده، به تحویل مقادیر روزانه که در سال آینده برای سال آینده تعیین شده است، رسیدیم. به این ترتیب، از 1 ژانویه 2023، گازپروم به سطح جدیدی از عرضه گاز به چین رسیده است."
، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
پوتین اجازه داد بدهی گاز با ارز خارجی دریافت شود
در سال 2022، گازپروم بارها ریکاردهای ارسال گاز به چین را گزارش کرده است. مورد اخیر در 28 دسامبر ثبت شد و حداکثر مازاد بر تعهدات قراردادی 18.7 درصد بود. به گفته آلکسی میلر، حجم کل صادرات به چین به 48 میلیارد متر مکعب گاز در سال رسیده است.
اولین خط لوله انتقال گاز به چین - از طریق خط لوله گاز Power of Siberia - در پایان سال 2019 آغاز شد و در سال 2020 به 4.1 میلیارد متر مکعب رسید و در سال بعد با 2.5 برابر افزایش به 10.4 میلیارد متر مکعب رسید. با پیشرفت پروژه، برنامه ریزی شده است که حجم تحویل سالانه تا رسیدن به ظرفیت طراحی سالانه 38 میلیارد متر مکعب تا سال 2025 افزایش یابد.
در اوایل فبروری 2022، گازپروم دومین قرارداد بلندمدت با CNPC برای صادرات از طریق مسیر شرقی امضا کرد. حجم کل ذخایر سالانه به 48 میلیارد متر مکعب خواهد رسید. با در نظر گرفتن خط لوله گاز روسیه "قدرت سیبری - 2" و ادامه آن از طریق مغولستان - خط لوله گاز "سایوز وستوک" - صادرات گاز به چین ممکن است 50 میلیارد متر مکعب دیگر در سال افزایش یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала