تعداد کشته شدگان در ماکایوفکا به 89 تن رسید

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники МЧС РФ разбирают завалы разрушенного здания ПТУ 19 в городе Макеевка
Сотрудники МЧС РФ разбирают завалы разрушенного здания ПТУ 19 в городе Макеевка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه جزئیات حمله بر نظامیان روسی در شب سال نو را نشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال سرگئی سوریوکوف، معاون رئیس اداره اصلی نظامی-سیاسی نیروهای مسلح روسیه، اعلام کرد، تعداد سربازان روسی کشته شده در حمله نیروهای مسلح اوکراین به ماکایوفکا در شب سال نو به 89 تن افزایش یافته است.
طبق اعلام این وزارتخانه، اجساد بیشتری از زیر آوار یک مدرسه که در شب سال نو نیروها در آن مستقر بودند، بیرون کشیده شدند و تعداد کشته‌شدگان به 89 تن افزایش یافته است.
به گفته این مقام نظامی، "دلیل اصلی فاجعه ماکی‌یوکا، استفاده گسترده از تلیفون همراه توسط پرسنل نظامی، برخلاف ممنوعیت این کار، بود که تشخیص محل استقرار این نیروها را برای تسلیحات دشمن را ممکن کرد. در حال حاضر اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده در حال انجام است."
گفته میشود ارتش روسیه در پاسخ به حمله نیروهای اوکراینی، سامانه هایمارس را که از آن بالای نیروهای روسی حمله شده بود، ازبین برده شد.
Здание министерства обороны РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
کشته شدن 63‌ نظامی روسیه از سوی نیروهای مسلح اوکراین
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی­یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала