شاهزاده هری: ۲۵ نفر را هنگام انجام وظیفه در افغانستان کشته ام

© AP Photo / Kirsty WigglesworthПринц Гарри в Лондоне
Принц Гарри в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2023
عضو شوید
یک عضو خاندان پادشاهی بریتانیا می‌گوید، که ۲۵ نفر را در جریان دومین ماموریت خود در افغانستان کشته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افغانستان انترنشنل به استناد از ایندیپندینت، شاهزاده هری در کتابی خود نوشته که در هنگام کشتن این ۲۵ نفر به آنهاه نه به عنوان "مردم" بلکه به عنوان "مهره‌های شطرنج" فکر می‌کرده است.
او خلبان چرخبال آپاچی بود و در شش ماموریت نظامی در برابر گروه طالبان پرواز کرد که منجر به "قتل جان انسان‌ها" شد، چیزی که به گفته روزنامه اندیپندینت، برای شاهزاده هری مایه افتخار و شرم نیست.
Принц Гарри с супругой Меган Маркл на традиционном параде Trooping of the Colour в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
شاهزاده هری: در آرزوی زندگی و روابط عادی
شاهزاده هری دوبار در افغانستان ماموریت انجام داده است. بار اول در سال ۲۰۰۸ و بار دیگر در سال ۲۰۱۳. او در پایگاه بسشن، مرکز نیروهای بریتانیایی در هلمند وظیفه انجام داده است.
ایندیپندینت می‌نویسد: این اولین‌بار است که این مرد ۳۸ ساله و عضوی خاندان شاهی می‌گوید که چه تعداد جنگجویان گروه طالبان را در طول خدمت سربازی خود کشته است.
شاهزاده هری گفته است، که سربازان معمولاً نمی‌دانند چند دشمن را کشته‌اند، اما "در دوران آپاچی‌ها و لپ‌تاپ‌ها" او می‌توانست "با دقت" بگوید که چند نفر را کشته است.
شاهزاده همچنین در زندگی‌نامه خود ادعا می‌کند که برادرش ویلیام و شاهدخت کیت او را تشویق کردند تا لباس سرباز نازی بپوشد - اتفاقی که او آن را "یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات زندگی" خود می‌نامد.
شاهزاده هری به مدت ۱۰ سال در ارتش خدمت کرد و به درجه کاپیتان رسید و دو سفر برای ماموریت نظامی به افغانستان داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала