- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزیر امنیت ملی اوکراین: اوکراین با روسیه درباره آتش بس کریسمس گفت وگو نخواهد کرد

© Photo / Facebook / National Security and Defense Council of UkraineСекретарь СНБО Украины Алексей Данилов
Секретарь СНБО Украины Алексей Данилов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2023
عضو شوید
وزیر امنیت ملی و شورای دفاع اوکراین گفت، که اوکراین هیچ مذاکره‌ای با روسیه درباره آتش‌بس کریسمس انجام نخواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی دانیلوف، وزیر امنیت ملی و شورای دفاع اوکراین، اوکراین هیچ مذاکره‌ای با روسیه درباره آتش‌بس کریسمس انجام نخواهد داد.
پیش از این، سرویس مطبوعاتی کرملین نوشته بود، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به سرگئی شایگو، وزیر دفاع این کشور دستور داده است، تا از ساعت 12:00 روز 6 جنوری تا ساعت 24:00 روز 7 جنوری در اوکراین آتش بس برقرار کند.
در این بیانیه آمده بود: "با توجه به درخواست کریل، به وزیر دفاع فدراسیون روسیه دستور می دهم که از ساعت 12:00 روز 6 جنوری تا ساعت 24:00 روز 7 جنوری، یک رژیم آتش بس در سراسر خط تماس بین طرفین در اوکراین برقرار کند".
کرملین خاطرنشان کرد، که شماری زیادی از شهروندان ارتدکس در مناطق جنگی زندگی می کنند، بنابراین روسیه از طرف اوکراینی می خواهد که به آنها فرصت دهد تا "در مراسم شب کریسمس و همچنین در روز میلاد مسیح شرکت کنند".
یادآوری می کنیم، که در آغاز روز پنجشنبه، کریل پاتریارک مسکو و همه ای روسیه خواستار آتش بس کریسمس شد تا "مردم ارتدکس بتوانند در مراسم شب کریسمس و در روز میلاد مسیح شرکت کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала