- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سخنان قدیروف درباره کمک های نظامی غرب به اوکراین

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле
Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2023
عضو شوید
رئیس چچن گفت: بیش از 15 درصد کمک های غرب به اوکراین به سنگر نمی رسد.
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن در کانال تلگرامی خود گفت: بیش از 15 درصد از پشتیبانی نظامی کشورهای اروپایی و امریکا به اوکراین نخواهد رسید و مابقی غارت خواهد شد.
او اشاره کرد، که ""من می بینم که اخیرا (در رسانه ها) ما درباره دالر صحبت می کنیم، درباره تجهیزاتی که کشورهای اروپایی برای اوکراین اختصاص می دهند و وجوهی که اکنون درباره اوکراین از سوی رهبران امریکا و کشورهای اروپایی اختصاص داده شده است، تنها 15 درصد به آنها می رسد. جای نگرانی وجود ندارد".
Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2022
سرویس امنیتی اوکراین قدیروف را زیر پیگرد قرار داد
رئیس جمهور چچن آن را یک طرح پولشویی خواند که در آن مقامات در غرب و اوکراین این سرمایه ها را غارت می کنند.
قدیروف گفت: "تنها چیزی که ما - سربازان و میهن پرستان روسیه - باید نگران آن باشیم این است که روسیه بتواند پشت میز مذاکره بنشیند. این تنها چیزی است که باید از آن بترسیم. ما نباید از هیچ دالر و تجهیزات (تخصیصی) هراس داشته باشیم، از هیچ سلاحی حتی برف و زمستان نمی ترسیم".
وی افزود، که روسیه امروز در خاک خود و نه در خاک اوکراین "با شیاطین می جنگد". قدیروف از رهبران اوکراین خواست، که به شدت از این افراد بپرسند که چرا آنها این افراد را "نمی‌گیرند".
رئیس چچن گفت: "آنها باید به همه هشدار دهند که اگر آنها را نبرند، پس ما مسئول پیامدهای آن نیستیم... هر کجا شیطان اصلی باشد، باید انفجارها رخ دهد. لانه راهزنان در کیف قرار دارد - گلوله ها و موشک ها باید مستقیماً به داخل لانه پرواز کنند. و این آقا در قوس، زلنسکی شیطان اصلی، مدافع اصلی شیطان پرستی، ایدئولوگ اصلی فاشیسم است".
یادآوری می کنیم، که یک روز پیش، کاخ سفید اعلام کرد که قصد دارد به مقامات کیف خودروهای جنگی پیاده نظام بردلی، آلمان خودروهای جنگی پیاده نظام ماردر و باتری اضافی سامانه های موشکی ضد هوایی پاتریوت، و فرانسه تانک های چرخ دار یا زرهی AMX-10RC را در اختیار مقامات کیف قرار دهد.
در زمینه عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو با ارسال تسلیحات به ارزش ده ها میلیارد دالر از کیف حمایت می کنند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала