کلوپ ویدیو

دبیرکل شورای پناهندگاه ناروی: فقط در حضور زنان می توانیم فعالیت ها خود را دوباره آغاز کنیم + ویدیو

عضو شوید
به دنبال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعمال شده بر زنان، موسسات بین‌المللی می‌گویند که فعالیت آنها بدون حضور زنان در افغانستان فلج شده است.
به گزارش اسپوتنیک، یان اگلند، دبیرکل شورای پناهندگاه ناروی روز دوشنبه، نزدهم جدی در توییتی نوشته که این نهاد بدون کارکنان زن و مرد نمی‌تواند در افغانستان فعالیت کند‌.
آقای اگلند به افغانستان سفر کرده و پس از بازدید از دفاتر شورای پناهندگان ناروی در این کشور گفته که فعالیت آنها بدون حضور زنان فلج شده است.
شورای پناهندگان ناروی گفته "برای کمک به ۷۰۰هزار افغان نیاز است تا فعالیت ۴۶۹کارمند زن شورای مهاجرت ناروی در افغانستان از سر گرفته شود و در صورتی که به این مشکل رسیدگی نشود جان شماری زیادی در افغانستان تلف خواهد شد."
او پیش از این و در واکنش به ممنوعیت کار زنان از سوی امارت اسلامی گفته بود که بدون کارمندان زن در افغانستان کار نمی‌کنند و از سایر موسسات نیز خواسته بود تا فقط با کارمندان مرد به کارشان در افغانستان ادامه ندهند.
او گفته بود که کار بدون حضور زنان "یک سابقه‌ی وحشتناک" خواهد.
از سوی دیگر، بخش زنان سازمان ملل یک هفته بعد از ممنوعیت کار زنان نتیج سروی را منتشر کرد که نشان می‌داد بیش از ۱۵۰ موسسه به صورت کامل یا جزیی از فعالیت در افغانستان باز مانده‌اند.
هیئت گروه طالبان رهسپار ناروی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
ناروی: از طالبان ناامید شده ایم
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала