افشاگری امریکا درباره اوکراین

© AP Photo / Jacquelyn MartinПрезидент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне
Президент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2023
عضو شوید
کارلسون مجری فاکس نیوز گفت که حقیقت در مورد وضعیت اوکراین پنهان شده است.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون مجری تلویزیون فاکس نیوز گفت که رسانه های آمریکایی تحت فشار دولت ایالات متحده حقیقت را پنهان می کنند و درگیری در اوکراین نمونه بارز این موضوع است.
او گفت که در نتیجه، آمریکایی ها به طور خطرناکی نسبت به مسائلی که بر زندگی آنها تأثیر می گذارد بی اطلاع هستند.
کارلسون گفت: "و اگر ناگهان شک کردید که واقعاً چنین است، از همسایگان خود بپرسید که واقعاً در اوکراین چه کسی برنده است؟ البته آنها به شما پاسخ خواهند داد که اوکراین برنده است. بله! این چیزی است که آنها در برنامه (تلویزیون NBC) هر روز صبح در 11 ماه گذشته می بینند."
به گفته وی، تمام نهادهای رسانه ای آمریکا از اوکراین "برنده" صحبت می کنند و کسانی که خلاف این را می گویند متهم به "کار برای روسیه" هستند.
"تا حدی به این دلیل که آنها از شما می خواهند فکر کنید که ما در تیم برنده هستیم. و اکثر آمریکایی ها آنها را باور می کنند زیرا از کجا می دانند که این درست نیست؟ آنها منابع خود را در اوکراین ندارند. اکنون سعی کنید تصور کنید که شوک خوانندگان مجری تلویزیون گفت، روزنامه واشنگتن پست باید در آخر هفته زمانی را تجربه کرده باشد که آنها یک مقاله نظری نوشته شده توسط (رئیس سابق پنتاگون) رابرت گیتس و (وزیر خارجه سابق ) کاندولیزا رایس را می‌خواندند."
گیتس و رایس در ستون هشدار دادند که اوکراین "بازنده است، بد می بازد" و بازنده خواهد شد مگر اینکه ایالات متحده به حمایت نامحدود از ارتش و اقتصاد اوکراین ادامه دهد و "مستقیما با روسیه بجنگد." کارلسون این احساس را "دقیقاً برعکس" آنچه که نهادهای رسانه ای تا هفته گذشته "به همه الهام می دادند" خواند.
" آیا ما نباید قبلاً همه این حقایق را می دانستیم (رهبر اقلیت جمهوری خواه در سنای ایالات متحده) میچ مک کانل بسته کمک چند میلیارد دلاری دیگری را برای زلنسکی و همسرش تصویب کرد؟ بله، ما باید این را می دانستیم! فقط ما هیچ راهی برای کشف کردن نداشتیم زیرا رسانه ها در مورد آن به ما چیزی نگفته بودند."
روسیه در 24 فبروری سال گذشته عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کی­یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
State Department spokesman Ned Price speaks at the State Department in Washington, Wednesday, March 31, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2023
امریکا به دنبال تغییر روند درگیری در اوکراین شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала