- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

رئیس جمهور لهستان به اوکراین قول ساخت تانک های لئوپارد را داد

© Photo / 6º Regimento de Cavalaria BlindadoПервый выстрел танка Leopard 1A5 BR 6-го бронекавалерийского полка
Первый выстрел танка Leopard 1A5 BR 6-го бронекавалерийского полка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2023
عضو شوید
رئیس جمهور لهستان درباره فرستادن تانک به اوکراین گفت، که لهستان یک شرکت تانک لئوپارد را به عنوان بخشی از یک ائتلاف بین المللی به اوکراین منتقل خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اندری دودا، رئیس جمهور لهستان در یک کنفرانس مطبوعاتی در لووف گفت: ورشو یک شرکت تانک لئوپارد را به کیف منتقل خواهد کرد.
این سیاستمدار در جریان پخش تلویزیون لهستان گفت: "هم اکنون چنین تصمیمی در لهستان وجود دارد".
Турецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
خودداری لهستان از انتقال تانک های لئوپارد به اوکراین
به گفته وی، فرستادن خودروهای نظامی مقدم بر تحقق برخی الزامات رسمی است.
دودا افزود: "ما می‌خواهیم این یک ائتلاف بین‌المللی باشد و تصمیم گرفته‌ایم نخستین بسته را در این ائتلاف بین‌المللی در شرکت تانک‌های لئوپاردسرمایه‌گذاری کنیم".
یادآوری می کنیم، که لهستان تاکنون 240 تانک تی-72 را به اوکراین منتقل کرده است. روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای کیف باشد، به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل خواهد شد. دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری تاکید کرد، که ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تاثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала