آمریکایی ها بایدن را به کمک به پوتین متهم کردند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
عضو شوید
The Hill: بایدن اوکراین را مهار می کند و از این طریق به روسیه کمک می کند تا موقعیت خود را در درگیری تقویت کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ بازنشسته جاناتان سویت و مارک توث اقتصاددان، مورخ و کارآفرین در مقاله ای برای The Hill نوشتند که سیاست جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برای جلوگیری از ضربه زدن به کی­یف، مانع از پیروزی اوکراین در درگیری با روسیه می شود.
ولادیمیر زلنسکی در مبارزه با پوتین رقابت‌پذیر است، اما او فاقد سیستم‌های تسلیحاتی و مهمات دوربرد مورد نیاز برای تغییر روند درگیری و ایجاد شرایط برای پیروزی کامل بر روسیه است. بایدن میدان نبرد را در داخل مرزهای اوکراین نگه می‌دارد. در این مطلب می‌گوید، مانع زلنسکی می‌شود.
به گفته نویسندگان، دولت ریاست جمهوری ایالات متحده بیش از حد از واکنش روسیه به تشدید درگیری، که منجر به انجماد خط مقدم شد، می ترسد، در حالی که زمان علیه کی­ یف کار می کند.
سویت و توث می‌گویند: "به نظر می‌رسد بایدن از پیروزی کی ­یف می‌ترسد و دانسته یا نه، به پوتین اجازه می‌دهد تا میدان‌های جنگ را به نفع مسکو منجمد کند."
پیش از این رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود که از ایالات متحده خواسته شده است که جنرال هایی را که از ضعف روسیه صحبت می کنند، باور نکند.
Президент США Джо Байден выступает перед журналистами в рамках саммита G20 на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
بایدن بر نگهداری اسناد محرمانه در خانه خود، اعتراف کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала