تحویل تانک های آلمان به کیف وابستگی به بایدن دارد

© Photo / 6º Regimento de Cavalaria BlindadoПервый выстрел танка Leopard 1A5 BR 6-го бронекавалерийского полка
Первый выстрел танка Leopard 1A5 BR 6-го бронекавалерийского полка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
عضو شوید
موضع شولز در مورد تامین تانک لئوپارد 2 به کیف، وابستگی به بایدن رئیس جمهور امریکا دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو به نقل از دو مقام آلمانی که نامشان فاش نشده شده است، خبر داده است که موضع اولاف شولز، صدراعظم آلمان در مورد تامین تانک های آلمانی لئوپارد 2 به کیف، به شدت به اقدامات جو بایدن، رئیس جمهور امریکا وابسته است.
Турецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
خودداری لهستان از انتقال تانک های لئوپارد به اوکراین
قابل ذکر است که در 9 جنوری، اشتفن هبستریت سخنگوی کابینه آلمان گفت که اکنون آلمان قصد ندارد لئوپارد 2 آلمانی را به اوکراین منتقل کند.او توضیح داد که برلین همچنان به سه اصل در مورد ارائه کمک نظامی به اوکراین پایبند است که عبارت از اجتناب از سناریویی که در آن ناتو انجام دهد. تبدیل شدن به یک طرف مناقشه، ارائه حداکثر کمک کیف، اما نه به این که گام های یکجانبه باشد.
پیش از این، مایکل مولر، یکی از اعضای کمیته سیاست خارجی بوندستاگ، به آلمان درباره ارسال تانک های لئوپارد 2 به اوکراین هشدار داده بود. به نظر او، این می تواند به تشدید درگیری منجر شود. "چنین تسلیحات تنها با هماهنگی با شرکای ما در ناتو قابل تأمین است و ما می خواهیم همچنان از تبدیل شدن ناتو به یک طرف درگیری جلوگیری کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала