ماسک: ماه های آینده برای توییتر "رنج آور" خواهد بود

© AP Photo / Matt Rourkeپرواز استارشیپ و ورشکستگی اسپیس ایکس : پیش‌بینی‌های ایلان ماسک برای سال 2022
پرواز استارشیپ و ورشکستگی اسپیس ایکس : پیش‌بینی‌های ایلان ماسک برای سال 2022  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
عضو شوید
بیزنس اینسایدر: ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر، ایمیلی را برای کارمندان توییتر ارسال کرد و در آن گفت که ماه های آینده در این شرکت برای آنها "عذاب" خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Business Insider، ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر، ایمیلی را برای کارمندان توییتر ارسال کرد و در آن گفت که ماه های آینده در این شرکت برای آنها "عذاب" خواهد بود.
ماسک در نامه ای گفت: "تا زمانی که به پروژه ایده آل دست یابیم، رنج خواهیم برد. او همچنین گفت که بیشتر کارها را در تسلا در آخر هفته به پایان رسانده و آماده است در مورد هر موضوع فوری در مورد توسعه توییتر صحبت کند."
مدیر عامل توییتر اضافه کرد که کارمندان باید روی "مسائل فوری مربوط به توسعه کد شبکه اجتماعی و همچنین مسائل حقوقی، مالی و پرسنلی" تمرکز کنند.
با این حال، همه تغییرات توییتر باید توسط ماسک تایید شود. به عنوان مثال، رئیس شرکت شخصاً سیستم اشتراک جدید توییتر آبی را تأیید کرد و شمارنده بازدیدهای توییت را معرفی کرد.
پیش از این گزارش شده بود که ایلان ماسک به دلیل از دست دادن 183 میلیارد دلار از ثروت شخصی خود در تنها یک سال وارد کتاب رکوردهای گینس شده است.
Предприниматель Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2022
هشدار ایلان ماسک به کارکنان توییتر
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала