حمله قوای متحرک روسیه به مواضع نیروهای اوکراین با توپهای مدرن "مستا" + ویدئو

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Самоходная артиллерийская установка "Мста-С" на репетиции военного парада, посвященного 73-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне, на Дворцовой площади в Санкт-Петербурге
Самоходная артиллерийская установка Мста-С на репетиции военного парада, посвященного 73-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне, на Дворцовой площади в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
عضو شوید
قوای مسلح روسیه مواضع استتار شده و توپخانه های اوکراینی را با کمک توپخانه های متحرک مدرنیزه شده Msta-SM2 مورد هدف قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئوی این عملیات را منتشر کرده است. در این فلم فعالیت محاربوی خدمه منطقه نظامی غرب روسیه را برای انهدام توپخانه و مواضع مستحکم و استتار شده نیروهای اوکراینی در منطقه عملیات خاص در فاصله چند ده کیلومتری نشان می دهد.
در این ویدئو هدف گیری و تیر باران چند گانه و تک تیراندازی از هویتزرهای متحرک"Msta-SM2" و همچنین نظارت بر انهدام اهداف از هواپیماهای بدون سرنشین دیده می شود.
در وزارت دفاع روسیه گفتند: "از جمله پرسنل نظامی ذخیره فراخوانده شده در چارچوب اعلام جلب نسبی، فعالیت های محاربوی را انجام می دهند."
به گفته قوماندان قوای راکتی با نام تماس "کاما"، سربازان بسته به ماهیت هدف از مرمی های 152 میلی متری با انواع مختلف فیوز استفاده می کنند. وی تصریح کرد: انواع مهمات از جمله مهمات معمولی انفجاری و در صورت لزوم مهمات نوری در صورت ضرورت مشخص کردن و روشن کردن منطقه برای کشف دقیق موقعیت دشمن به کاربرده می شوند.
وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد که قوای توپچی از انواع مهمات از جمله مهمات با دقت بالا استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد حداکثر آسیب را به استحکامات، استحکامات بتونی عمیق، ماشین های محاربوی و نیروی انسانی دشمن وارد کنند.
هویتزر متحرک Msta-SM2 نسخه مدرن شده هویتزر Msta-S است. این سلاح سیستم کنترل اتومات آتش دریافت کرد که باعث افزایش سرعت انداخت شد. همچنین استفاده از نقشه های الکترونیکی دیجیتال امکان پذیر شد که به طور قابل توجهی جهت گیری روی زمین را سرعت می بخشد و امکان می دهد ماموریت های آتش سریعتر و کارآمدتر انجام شود.
بر علاوه "Msta" ارتقا یافته این امکان را می دهد که با اصطلاح "سرعت انداخت" به دشمن ضربه زده شود. در این حالت، آتش در طول مسیرهای مختلف بالستیک انداخت می شود، به طوری که گلوله های فیر شده متوالی از یک اسلحه اتومات به طور همزمان به هدف اصابت می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала