بریتانیا هلیکوپترهای آپاچی را به اوکراین تحویل میدهد

© AFP 2023 / US Department of Defense / Thomas MortАмериканские вертолеты 20 AH-64D Apache на воздушной бащзе в Латвии
Американские вертолеты 20 AH-64D Apache на воздушной бащзе в Латвии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2023
عضو شوید
روزنامه میرور در 14 جنوری به نقل از یک منبع دفاعی خبر داد که بریتاینا علاوه بر تانک های چلنجر 2، قصد دارد هلیکوپتر های تعرضی آپاچی را به اوکراین منتقل کند.
به گزارش اسپوتنیک، خاطرنشان می شود که در آینده نزدیک 14 تانک به کیف ارسال خواهد شد. تانک ها ابتدا وارد اوکراین می شوند و مدتی طول می کشد تا هلیکوپترها به اوکراین تحویل شوند.
این روزنامه گزارش می دهد که بیش از چهار هلیکوپتر و مجهز به راکت های هلفایر مجهز خواهند شد.
ایالات متحده امریکا 20 هلیگوپتر های آپاچی را به اروپا انتقال میدهد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2017
ایالات متحده امریکا 20 هلیگوپتر های آپاچی را به اروپا انتقال میدهد
این منبع خاطرنشان کرد که عرضه آپاچی به اوکراین از نظر تاتیکی گام مهمی است. با این همه، وی تاکید کرد که باید هلیکوپترهای بیشتری وجود داشته باشد تا استفاده از آنها اهمیت استراتژیک پیدا کند.
14 جنوری، لندن از انتقال تانک های چلنجر 2 به کیف خبر داد.ریشی سوناک، صدراعظم بریتانیا، لحظه کنونی را مناسب ترین لحظه برای افزایش عرضه ملی گرایان اوکراینی به تجهیزات نظامی خواند و از متحدین خواست این کار را انجام دهند.
علاوه بر این، مشخص شد که بریتانیا در روزهای آینده آموزش نیروهای مسلح اوکراین را در استفاده از تانک ها و هویتزرهای بریتانیایی آغاز خواهد کرد.
در 10 جنوری، شان بل، معاون هوایی متقاعد، پیشنهاد کرد که تانک های چلنجر 2 بریتانیا ممکن است در اوکراین بی فایده باشند، زیرا استعمال آنها بسیار دشوار است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала