آسوشیتدپرس: آمریکا آموزش رزمی ارتش اوکراین را در آلمان آغاز کرد

© Photo / U.S. Army / Spc. Randy WrenВоеннослужащие армии США во время совместных учений войск НАТО Swift Response 2017 в Германии
Военнослужащие армии США во время совместных учений войск НАТО Swift Response 2017 в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عضو شوید
رسانه ها می نویسند که ایالات متحده آموزش نظامیان اوکراینی را در آلمان آغاز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آسوشیتدپرس به نقل از مارک میلی، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، ارتش آمریکا روز یکشنبه آموزش رزمی ارتش اوکراین را در آلمان آغاز کرد.
این آژانس گفت: "آموزش‌های رزمی گسترده (که توسط ارتش آمریکا برای سربازان اوکراینی انجام شد) از روز یکشنبه در آلمان آغاز شد.
گزارش شده است که گردان متشکل از حدود 500 نیرو طی پنج تا هشت هفته آینده "به میدان نبرد" بازخواهد گشت. به گفته این آژانس، میلی قصد دارد روز دوشنبه شخصا از سایت آزمایش Grafenwöhr در بایرن بازدید کند. به گفته وی، نظامیان اوکراینی که قرار است آموزش ببینند، چند روز پیش اوکراین را ترک کردند.
Встреча глав МИД РФ и ФРГ С. Лаврова и А. Бербок - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2023
ورود وزیر امور خارجه آلمان به خارکف با پیام پشتیبانی جنگ افزاری
تاکنون پنتاگون اعلام نکرده است که این رزمایش ها دقیقا چه زمانی آغاز می شود. این آژانس خاطرنشان می کند که ایالات متحده در حال حاضر بیش از 3100 پرسنل نظامی اوکراینی را در مورد نحوه استفاده و نگهداری از انواع خاصی از سلاح ها و تجهیزات، از جمله هویتزر، خودروهای زرهی و سیستم های HIMARS آموزش داده است.
پیش از این، اولاف شولز، صدراعظم آلمان و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در یک گفت وگوی تلفنی برای ارسال تجهیزات نظامی سنگین به کی یف توافق کردند. آلمان آمادگی خود را برای تامین خودروهای جنگی پیاده نظام ماردر و سامانه های پدافند هوایی پاتریوت اعلام کرد.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
Mimořádný a zplnomocněný velvyslanec Ukrajiny v Německu Andrij Melnyk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
گاوک شولتز :"هیچ جنگی با روسیه وجود نخواهد داشت"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала