- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تعداد پهپادهای سرنگون شده در سواستوپل به هفت فروند رسید

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر الأسطول الروسي - كاسحات ألغام البحر "كوفروفيتس" و "إيفان غولوبيتس" أثناء الاحتفال بيوم البحرية في سيفاستوبول، القرم الروسية
الأسطول الروسي - كاسحات ألغام البحر كوفروفيتس و إيفان غولوبيتس أثناء الاحتفال بيوم البحرية في سيفاستوبول، القرم الروسية - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عضو شوید
رئیس سواستوپل رازوژایف از سرنگونی هفت پهپاد بر فراز دریا در روز خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل رازوژایف، فرماندار این شهر در کانال تلگرامی خود گفت: سامانه‌های پدافند هوایی سواستوپل و ناوگان دریای سیاه تاکنون هفت پهپاد را بر فراز دریا سرنگون کرده‌اند.
وی نوشت: "هیچ شیئی نه در شهر و نه در منطقه آب آسیب ندیده است. تاکید می کنم: همه پهپادها بر فراز دریا سرنگون شده اند."
به گفته فرماندار، کی یف در تلاش است تا این حمله نافرجام را به عنوان یک دستاورد دیگر معرفی کند.
رازوژایف افزود: "آنها می نویسند که انفجارهایی در شهر رخ می دهد و از آنها می خواهند که تاییدیه ها را برای آنها ارسال کنند. ما تأیید می کنیم که هیچ کس چیزی برای شما نخواهد فرستاد، همه چیز در شهر قهرمان آرام است."
وی خاطرنشان کرد: ارتش روسیه با اطمینان حمله پهپادهای دشمن را دفع کرد.
فرماندار در پایان با تاکید بر اینکه فقط به اطلاعات رسمی اعتماد شود، گفت: کنترل وضعیت هوایی ادامه دارد، تمامی خدمات عملیاتی در آماده باش هستند.
سرویس مطبوعاتی رازوزایف تصریح کرد که همراه با هواپیمای بدون سرنشین که در شب بر فراز خلیج سواستوپل رهگیری شد، تعداد دستگاه های منهدم شده تاکنون به هشت دستگاه رسیده است.
از ابتدای سال جاری میلادی، نیروهای اوکراینی چندین بار با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به کریمه حمله کردند. همه این تلاش ها خنثی شد.
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
Боевые стрельбы ЗРС С-300 на полигоне Ашулук - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
در سواستوپل، سه پهپاد در یک روز سرنگون شدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала