آرستوویچ استعفانامه خود را نوشت

CC BY 4.0 / Office of the President of Ukraine / Oleksiy Arestovych (24-02-2022)Cоветник офиса президента Украины Алексей Арестович
Cоветник офиса президента Украины Алексей Арестович - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
عضو شوید
مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی: اشتباه اصولی استعفا است.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی آرستوویچ، مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، پس از رسوایی در مورد سخنان وی در مورد تقصیر کیف در انفجار دنپروپتروفسک، نامه ای استعفای خود را نوشت.
او در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: "می خواهم نمونه ای از رفتار متمدن را نشان دهم: اشتباه اصولی استعفا است".
روز شنبه گذشته رسانه های اوکراینی گزارش دادند که در دنیپروپتروفسک، ورودی یک ساختمان مسکونی خراب شده است. همانطور که آرستوویچ در یک کانال یوتیوب اعلام کرد، یک موشک به ساختمان برخورد کرد و منفجر شد.
مشاور رئیس دفتر زلنسکی به خاطر سخنان خود، با موج قوی انتقادات روبرو شد. به طور خاص، نمایندگان اوکراین اعلام کردند که برای استعفای آریستوویچ جمع آوری امضا می کنند، و شاروال دنپروپتروفسک، بوریس فیلاتوف، این سیاستمدار را مورد توهین قرار داده و از سرویس امنیتی کشور یا SBU خواست تا او را بررسی کنند. در نتیجه، مشاور رئیس دفتر زلنسکی از سخنان خود دست کشید و عذرخواهی کرد.
در روز دوشنبه، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور، در مورد تلاش های کییف برای تحمیل مسئولیت تخریب خانه ها به روسیه، به سخنان نمایندگان اوکراین که علت این حادثه را یک رازی ضد موشک اوکراینی خواند، اشاره کرد. او همچنین تاکید کرد که نیروهای مسلح به خانه های مسکونی و اماکن عامه حمله نمی کنند.
ارتش روسیه از 10 اکتوبر حملات موشکی به تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر اوکراین را آغاز کرده است. همانطور که ولادیمیر پوتین اظهار داشت، اولین حمله، پاسخی به حمله تروریستی کیف بر روی پل کریمه بود.
از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین و گاهی در سراسر کشور اعلام می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала