- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

امکان بردن سامانه های پدافند هوایی پاتریوت از هالند به اوکراین

© AP Photo / Czarek Sokolowskiسیستم دفاع ضد راکتی آمریکا
سیستم دفاع ضد راکتی آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
عضو شوید
هالند در حال بررسی امکان فرستادن سامانه های پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشته است، هالند در حال بررسی امکان انتقال سامانه های پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین است، مقام های این کشور به زودی تصمیم نهایی را در این زمینه اتخاذ خواهند کرد.
Американские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حقیقت ترسناک/ پاتریوت اوکراین را از شکست نجات نمی دهد
این آژانس در بیانیه ای اعلام کرد: "هالند در حال بررسی ارسال سامانه پاتریوت به اوکراین است. دولت هالند به زودی تصمیم نهایی را درباره جا به جایی این سامانه ای دفاعی خواهد گرفت".
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل فرستادن جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала