وزارت داخله طالبان: اگر جنگجویان موهای شان را کوتاه نکنند، منفک می شوند

© https://twitter.comروزنامه‌ صباح: افغانستان به سمت یک جنگ داخلی بزرگ می رود
روزنامه‌ صباح: افغانستان به سمت یک جنگ داخلی بزرگ می رود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
عضو شوید
وزرات امور داخله گروه طالبان به جنگجویانش یک هفته وقت داده است، تا سیرت و صورت شان را با شریعت برابر کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، معینیت ارشد امنیتی وزارت امور داخله گروه طالبان بربنیاد فرمان رهبر این گروه، دستور داده است که در جریان یک هفته همه ای جنگجویان این گروه در قالب وزارت داخله، باید سیرت و صورت‌شان را با شریعت برابر کنند.
مقابله میان داعش و طالبان در این اواخر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
فرمانده طالبان در پکتیا: 7 هزار داعشی از پاکستان به افغانستان وارد خواهند شد
در نامه ای که دو روز پیش صادر شده و روز چهارشنبه، ۲۸ جدی، در رسانه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود، معینیت ارشد امنیتی وزارت امور داخله طالبان به قوماندانی‌های امنیه ولایات دستور‌ داده تا پس از تاریخ صدور این نامه، نیروهای‌شان که سیرت و صورت‌شان به شریعت برابر نباشد را منفک کنند؛ حتا اگر منظوری هم داشته باشند‌.
در این نامه آمده است، که بر پایه ای فرمان رهبری طالبان، جنگ‌جویان این گروه مکلف هستند تا موهای‌شان را کوتاه کرده و سیرت و صورت خود را با شریعت برابر کنند‌.
در این نامه همچنان نوشته شده است، که آن نیروهایی که برای منظوری پیشنهاد می‌دهند، باید تصویرهایی را در اسنادشان نصب کنند که در آن موهای شان اصلاح‌ شده باشد و اگر این طور نباشد، مدرک های شان مسترد شود.
رهبر طالبان مسئولیت تطبیق این فرمان را برعهده معینیت امنیتی وزارت داخله این گروه سپرده است.
یادآوری می کنیم، که پس از چیرگی گروه طالبان بر افغانستان، بحث ظاهر و‌ پوشش جنگ‌جویان این گروه همواره مورد انتقاد مردم بوده است، چرا که بسیاری از جنگجویان و یا دزدان به نام طالب دست به زورگویی و دزدی می زنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала