ترامپ پیش از کمپین ریاست جمهوری به تویتر و فیسبوک بازخواهد گشت

© AFP 2023 / Nicholas KammПрезидент США Дональд Трамп
Президент США Дональд Трамп  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا، پیش از کمپین جدید ریاست جمهوری به حساب های شبکه های اجتماعی تویتر و فیسبوک بازخواهد گشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ان‌بی‌سی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین امریکا، پیش از کمپین جدید ریاست‌جمهوری که پیش از این حساب‌های او را بسته کرده بودند، به شبکه‌های اجتماعی تویتر و فیسبوک بازخواهد گشت.
Открытая на экране компьютера страница президента США Дональда Трампа в Twitter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
بازگرداندن حساب تویتر ترامپ، تبلیغ‌کنندگان او را باز نمی‌گرداند
این کانال در بیانیه ای با استناد به نسخه ای از درخواست تجدیدنظر گفت: "دفتر مرکزی ترامپ به طور رسمی از شرکت مادر فیس بوک خواسته است تا حساب کاربری او را بازگشایی کند".
توییچ، توییتر، فیس‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام حساب‌های ترامپ را به دلیل اظهارات وی درباره شورش‌های واشنگتن در 6 جنوری 2021 برای دوره‌های زمانی مختلف تعلیق کردند.
یادآوری می کنیم، که در ماه نوامبر، دونالد ترامپ اعلام کرد، که قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود. محصول متا، شبکه های با کارهای افراطی در روسیه شناخته شده است، با تصمیم دادگاه تویرسکوی مسکو در تاریخ 2022/03/21 در خاک روسیه ممنوع است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала