عکس العمل دیپلمات روسی به استفاده از تسلیحات امریکایی برای حمله به کریمه

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Посол РФ в США Анатолий Антонов
Посол РФ в США  Анатолий Антонов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2023
عضو شوید
این دیپلمات که خواستار توجه به سخنان رئیس جمهور ولادیمیر پوتین و سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه مبنی براین که پیروزی بر روسیه غیرممکن است، گفت: تقویت اوکراین با تسلیحات، از جمله تسلیحات امریکایی، تنها منجر به تلفات غیرنظامی بیشتر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، این دیپومات افزود: "ما متذکر می شویم که الفاظی های مقامات امریکایی روز به روز جنگجویانه تر می شود. وزارت امور خارجه امریکا از طریق اظهارات فارغ از واقعیت مبنی بر اینکه "کریمه سرزمین اوکراین است" و نیروهای مسلح اوکراین می توانند از تسلیحات امریکایی برای محافظت از قلمرو خود استفاده کنند. رژیم کیف را به انجام اقدامات تروریستی در روسیه سوق می دهد.”
Спущенный флаг на Белом доме в Вашингтоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
نقشه پنهان امریکا بر ضد روسیه
این دیپلمات هشدار داد که خطر تشدید درگیری در این مورد حتی بیشتر خواهد شد.
آنتونوف در پایان گفت: “مفسران ساده لوحانه بر این باورند که روسیه به حملات به خاک خود پاسخ نخواهد داد.”
به گفته رسانه های آمریکایی، واشنگتن ممکن است این جمعه بسته بزرگ دیگری از کمک های نظامی به اوکراین را اعلام کند. به احتمال زیاد سایر کشورهای غربی که برای نشستی در پایگاه آمریکایی رامشتاین در آلمان گرد هم می آیند، تحویل تسلیحات جدید را اعلام خواهند کرد.
در زمینه عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو با ارسال تسلیحات به ارزش ده ها میلیارد دلار از کیف حمایت می کنند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала