امریکا از مخالفین مقامات فعلی افغانستان و داعش حمایت می کند

CC0 / Pixabay / برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه: شواهد از تلاش امریکا برای تامین ارتباطات با مخالفین فعلی افغانستان و داعش مشاهده می شود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه گفت: شواهدی وجود و آن نشان می دهد که ایالات متحده تلاش دارد تا با مخالفین مقامات فعلی افغانستان ارتباط برقرار کند و به طور مخفیانه از داعش (ممنوع در روسیه) حمایت می کند.
ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور فدراسیون روسیه در امور افغانستان، رئیس اداره دوم آسیای وزارت خارجه روسیه گفت که جناح روسی شواهدی در دست دارد و آن گویندگی از آن می کند که ایالات متحده در تلاش است تا با مخالفان مقامات فعلی افغانستان ارتباط برقرار کند. به طور مخفیانه از سازمان تروریستی دولت اسلامی (داعش، ممنوعه در فدراسیون روسیه) حمایت می کند.
Американский флаг над зданием конгресса США в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
جمهوری خواهان تحقیقات را در مورد چگونگی خروج قوای امریکا از افغانستان آغاز کردند
وی افزود: "بلی، چنین گزارشات وجود دارد، آنها این کار را نه برای خیر، بلکه برای ضرر انجام می دهند، زیرا آنها واقعاً می خواهند انتقام شکست شرم آور نظامی-سیاسی خود را در افغانستان بگیرند و برای انتقام هر کاری را انجام می دهند تا صلح در این منطقه برقرار نشود. اما بدتر از آن این است که علاوه بر تماس با مخالفان مسلح در افغانستان، آنگلوساکسون ها به طور پنهانی از داعش حمایت می کنند، داعشی ها علیه ثبات نه تنها شرکای آسیای مرکزی ما، سایر همسایگان افغانستان، بلکه در برابر امنیت نیز تیز هستند".
به این ترتیب کابلوف به این سوال پاسخ داد که آیا اکنون شواهدی وجود دارد که نشان دهد ایالات متحده در حال برقراری تماس با نیروهای است که مقاومت نظامی در برابر مقامات در افغانستان را سازماندهی می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала