تبریکی آلمان برای ولادیمیر پوتین

© Markus SchreiberФлаги на здании Бундестага в Берлине, Германия
Флаги на здании Бундестага в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
ماری آگنس استراک زیمرمن، رئیس کمیته دفاعی در بوندستاگ، پوتین را به خاطر تصمیم أولاف شولتس در مورد تانک ها جنگی "لئوپارد" به اوکراین تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، ماری آگنس استراک زیمرمن، رئیس کمیته دفاعی در بوندستاگ بیان کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه می تواند از خودداری برلین از انتقال تانک های جنگی لئوپارد آلمانی به کیف خرسند باشد.
او گفت: "می توان به رئیس جمهور پوتین به دلیل عدم تصمیم گیری در مورد تانک ها جنگی "لئوپارد" تبریک گفت."
این سیاستمدار به شدت از عدم تمایل به بیانیه‌ای در مورد ارسال تانک های آلمانی به کیف انتقاد کرد. به نظر او موضع اولاف شولتز صدراعظم آلمان در مورد این موضوع، این تصور را ایجاد می‌کند که برلین آماده حمایت فعالانه از اوکراین نیست.
ذغال سنگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
افزایش خرید ذغال سنگ و اتهام تحریم انرژی بر پوتین
رژیم کیف چندین ماه است که خواستار موترهای زرهی برای عملیات تهاجمی شده است. مقامات بریتانیا به کیف قول موترهای چلنجر 2 خود را داده اند.
در حالی که واشنگتن گفته است که هنوز فایده‌ای در تحویل موتر های جنگی آبرامز نمی بیند. در آخرین نشست گروه تماس ناتو در مورد حمایت از اوکراین متحدان نتوانستند در مورد تدارکات خود به اجماع برسند.
در عین حال بوریس پیستوریوس وزیر دفاع جدید آلمان وعده داد که برلین به بررسی این موضوع ادامه خواهد داد. همانطور که ولادیمیر پوتین بارها تاکید کرده است، روسیه هرگز از مذاکره با اوکراین خودداری نکرده است، اما مقامات کیف این را برای خود ممنوع کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала