ترس اصلی زلنسکی از پوتین چیست؟

© Sputnik / Aleksei Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон и президент Украины Владимир Зеленскийво время встречи в "Нормандском формате" в Елисейском дворце
Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон и президент Украины Владимир Зеленскийво время встречи в Нормандском формате в Елисейском дворце - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
خوانندگان دیلی میل ترس از شکست در برابر پوتین را مهمترین چیز برای زلنسکی می دانند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه انگلیسی دیلی میل از درخواست جدید ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای تامین تانک های بیشتر به کی­یف انتقاد کردند.
یکی از مفسران نوشت: به نظر من ترس اصلی زلنسکی از دست دادن درگیری با روسیه و پوتین به دلیل کمبود تجهیزات است.
دیگری نیز تکرار کرد: "زمان آن رسیده است که مذاکرات صلح به این جنون مخرب پایان دهد."
نفر سوم گفت: "تا زمانی که ناتو درگیر یک درگیری تمام عیار با روسیه نشود، دست از کار نخواهد کشید."
یکی دیگر از کاربران نظر خود را به اشتراک گذاشته است: "کافی است! سعی کنید سر میز [مذاکره] بنشینید و روی توافق صلح کار کنید."
نفر پنجم گفت: "من از اینکه مالیات‌های ما به یک درگیری که نباید به ما مربوط شود خسته شده‌ام. زلنسکی همیشه سلاح می‌خواهد، اما هرگز از آنچه به دست می‌آورد راضی نیست."
Турецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2023
جنگ در آلمان بخاطر تانک های لئوپارد
خواننده در پایان می‌گوید: "آخرین باری که آلمان تانک‌هایی را علیه روس‌ها فرستاد، تانک‌های آنها به برلین ختم شد."
برلین تاکنون از عرضه هواپیمای لئوپارد 2 به اوکراین خودداری کرده است. در روزهای اخیر فشار بر اولاف شولتز صدراعظم آلمان در این زمینه به طرز محسوسی افزایش یافته است. چند تن از سران کشورهای اتحادیه اروپا علناً از او خواستند که تصمیم مثبت بگیرد.
همانطور که روزنامه آلمانی سوددویچه سایتونگ روز سه شنبه به نقل از منابع خود گزارش داد، شولز در گفتگو با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد که آلمان تنها در صورتی تانک های لئوپارد 2 را به اوکراین عرضه می کند که طرف آمریکایی تانک های آبرامز را به کی یف تحویل دهد. بعدها در برلین این رابطه تکذیب شد.
در پس‌زمینه عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو با ارسال تسلیحات به ارزش ده‌ها میلیارد دلار از کیف حمایت می‌کنند. مسکو به نوبه خود استدلال کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
Танк Леопард AS1 на учениях в Австралии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
شرکت کنندگان نشست رامشتاین هیچ تصمیمی در مورد تانک "لئوپارد" نگرفتند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала