آغاز تظاهرات در ورشو علیه دخالت پولند در رویدادهای اوکراین

© AP Photo / Czarek SokolowskiАкция против ужесточения законодательства об абортах в Варшаве, Польша
Акция против ужесточения законодательства об абортах в Варшаве, Польша - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
سیاستمداران و رسانه های پولندی به زبان پولندی با تبلیغات جنگ آمیز به ذهن و قلب پولندی ها پروپاگاندا را ایجاد می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان میهن پرستان پولند "هموطنان - کامرادی" در ورشو تجمعی علیه دخالت پولند در عملیات جنگی اوکراین گردهمایی برگزار می کردند.
صدها نفر به سمت مرکز شهر (زیگموند) راهپیمایی می کنند. آنها بیرق های دولتی و پوسترهای را حمل می کنند که در آن نوشته اند "کسانی که خون پولند می خواهد، برو بیرون!"، "پولند صلح را انتخاب می کند!" و بعضی از این پوسترها به زبان روسی نوشته شده اند.
سازمان دهندگان این راهپیمایی با صدور بیانیه ای از اینکه "سیاستمداران و رسانه های پولندی به زبان پولندی با تبلیغات جنگ آمیز به ذهن و قلب پولندی ها پروپاگاندا را ایجاد می‌کنند" نارضایتی نشان دادند.
آنها می گویند: "حرف از صلح در پولند باید گفته شود." به گفته سازمان دهندگان، کسانی که پولندی ها را به مشارکت در رویدادهای اوکراین تشویق می کنند، باید پاسخگو باشند.
بیرق پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
بالاخره پولند حقایق دلخراش اوکراین را افشا کرد
قابل یادآوری است که مقامات پولند به طور فعال از رژیم کیف حمایت می کنند. بر اساس داده های رسمی، این کشور دومین کشور در زمینه کمک های نظامی به اوکراین پس از ایالات متحده است. بسته های کمکی آنها از جمله تانک ها، توپخانه های راکتی، هواپیماهای بدون سرنشین و سایر تسلیحات و مهمات می‌باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала