ایلان ماسک از ترس اختطاف 100 محافظ استخدام کرد

© AP Photo / Susan WalshАмериканский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск
Американский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
ماسک تدابیر امنیتی در خانه پدرش را تشدید کرد و 100 محافظ را به دلیل ترس از آدم ربایی استخدام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان به نقل از پدر ماسک گزارش داد، ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی، امنیت خانه پدرش ارول ماسک در آفریقای جنوبی را افزایش داده و حدود 100 محافظ را به دلیل ترس از آدم ربایی استخدام کرده است.
ارول ماسک گفت: " ایلان تصمیم گرفت که پس از تهدیدهای اخیر علیه او، من نیز به محافظت نیاز دارم. اگر یکی از ما را ربودند، این سریع ترین 20 میلیون دلاری خواهد بود که هر کسی تا به حال در زندگی خود به دست آورده است."
پدر ماسک افزود: "من نمی ترسم، اما واقعا می ترسم که اتفاقی برای ایلان بیفتد، حتی اگر او توسط حدود 100 محافظ محاصره شده است."
ارول ماسک تاکید کرد که ماه گذشته به دلیل نگرانی ایلان ماسک برای رفاه خانواده‌اش، خانه پدر این کارآفرین در آفریقای جنوبی به سیستم نظارت تصویری پیشرفته و نرده‌های برقی مجهز شد و نگهبانان مسلح برای این کار استخدام شدند. نظارت شبانه روزی انجام دهید. ارول ماسک خاطرنشان کرد که کل هزینه سیستم امنیتی نصب شده در خانه او 14.6 هزار دلار بوده است.
افزایش شدید ثروت ایلان ماسک میلیاردر مشهور آمریکایی و دلیل آن  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2022
ایلان ماسک: باشم یا بروم؟
در دسامبر سال گذشته، ماسک از فردی ناشناس گزارش داد که به همراه فرزندش خودرو را تعقیب کرد و سپس از حرکت خودرو جلوگیری کرد و روی کاپوت آن بالا رفت. ماسک تصور می کرد که مرد می تواند این کار را انجام دهد، زیرا فکر می کرد خودش در ماشین است. چند ساعت بعد تاجر فیلمی از راننده و ماشین منتشر کرد و این سوال را مطرح کرد: آیا کسی این شخص یا ماشین را می شناسد؟
پیش از این، توییتر سرویس جک سوینی، دانشجوی فلوریدا را که حرکت هواپیمای شخصی ماسک را ردیابی می کرد، مسدود کرد. صاحب توییتر انتشار اطلاعات بی‌درنگ درباره محل اختفای یک فرد یا انتشار لینک‌هایی به سایت‌هایی با چنین اطلاعاتی را "حمله به امنیت فیزیکی" خواند. او قول داد که هر گونه حساب کاربری مسدود خواهد شد. رسانه ها نوشتند که ماسک یک بار به سوئینی پیشنهاد 5 هزار دلاری برای خدماتش داد اما او 10 برابر بیشتر درخواست کرد و این معامله انجام نشد.
ماسک در اواخر اکتوبر توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید.
رمز وای فای جهانی افشا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
تهدید ایلان ماسک برای خروج از قرارداد 44 میلیارد دالری توییتر
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала