حمله نیرو های اوکراینی به یک کارخانه غلات در منطقه کورسک

CC BY-SA 4.0 / maliustun / Mustafa.KarabasTUSAS / ANKA İnsansız Hava Aracı (cropped and resized)Турецкий беспилотник ANKA
Турецкий беспилотник ANKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
فرماندار کورسک استاروویت گفت که نیروهای مسلح اوکراین نارنجک هایی را روی آسیاب در تتکینو پرتاب کردند.
به گزارش اسپوتنیک، رومن استاروویت فرماندار منطقه کورسک در کانال تلگرامی خود از حمله دیگر شبه نظامیان اوکراینی به روستای مرزی تتکینو نوشت.
وی گفت: صبح امروز در تتکینو نیروهای مسلح اوکراین دو نارنجک را در خاک آسیاب پرتاب کردند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و خسارت قابل توجهی نداشت.
تتکینو بارها مورد حمله اوکراین قرار گرفته است. بنابراین، در 8 جنوری، حداقل ده ورود به آنجا ثبت شد، به همین دلیل روستا بدون برق ماند. در اواخر دسامبر، در جریان گلوله باران اوکراین، یک خانه در تتکینو بر اثر اصابت مستقیم تخریب شد و پنج خانه دیگر آسیب دیدند. لوله گاز هم شکسته بود.
نیروهای اوکراینی تقریباً دائماً مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند و از طریق هواپیماهای بدون سرنشین و خرابکاری حمله می کنند. در مناطق بریانسک، کورسک، بلگورود و در کریمه خطر تروریستی یک سطح زرد وجود دارد.
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
Нефтенакопитель загорелся в районе курского аэродрома в результате атаки беспилотника - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
حمله طیاره بی سرنشین بر میدان هوایی کورسک
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала