وام های اروپا به اوکراین می تواند باعث فاجعه اقتصادی بزرگ گردد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Площадь Независимости в Киеве
Площадь Независимости в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
عضو شوید
پولیتیکو می نویسد، اتحادیه اروپا اوکراین را به سمت بحران بدهی دولتی سوق می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رهبران اروپایی از ارائه وام های 18 میلیارد یورویی خود به اوکراین در سال 2023 به عنوان ابزاری برای "حفظ ثبات مالی بزرگ کشور" خجالتی نبودند.
گفته شده است که اوکراین از نظر اقتصادی ویران شده به وام نیاز ندارد، بلکه به یک معامله بدهی نیاز دارد.شانس واقعی کیف برای بهبود این است که این معامله باید شامل بازسازی قابل توجه بدهی و انتقال ده ها میلیارد یورو کمک بلاعوض باشد.
Капитолий в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
کمک ایالات متحده به اوکراین؛ لایحه وام و اجاره برای اوکراین از سوی سنای امریکا تصویب شد
علاوه بر این، اوکراین به زودی باید یک دستگاه چاپ برای تامین مالی خدمات روزانه راه اندازی کند. روزنامه نگار معتقد است همانطور که آلمانی ها و هلندی ها اغلب دوست دارند به اروپا یادآوری کنند، این به یک فاجعه اقتصادی منجر می شود.
اوکراین پیش از این بازپرداخت بدهی های سرمایه گذاران بین المللی تا سقف 20 میلیارد یورو را تا سال 2024 به تعویق انداخته است. و در حالی که حدود 6 میلیارد یورو که این کشور از طریق این اقدامات پس انداز کرده است مهم است، در مقایسه با کسری بودجه مورد انتظار کمرنگ است. 40 میلیارد یورو فقط در سال 2023."
همانطور که دانیل گتمانتسف رئیس کمیته مالیاتی رادای ورخوونا گزارش داد، بدهی عمومی کشور در پایان نوامبر از 107.46 میلیارد دالر فراتر رفت، نسبت آن به تولید ناخالص داخلی 83.1% بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала