- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ادامه ای پیشروی نیروهای روسیه در کل خط مقدم درگیری ها در دونتسک

© Sputnik / Olesya PotapovaБойцы группы "Вагнер" в Артемовске (Бахмуте) в ДНР
Бойцы группы Вагнер в Артемовске (Бахмуте) в ДНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عضو شوید
مشاور سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک گفت، که ارتش روسیه در امتداد کل خط مقدم در جمهوری خلق دونتسک در حال پیشروی است.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین، مشاور سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک روز سه شنبه گفت، که واحدهای روسی در امتداد کل خط مقدم درگیری ها در قلمرو جمهوری خلق دونتسک در حال پیشروی هستند.
- گاگین گفت: "ما در حال انجام یک یورش در امتداد کل خط مقدم هستیم که از جنوب آغاز می شود - این (شهر) زاپروژیا و منطقه زاپروژیا است. اکنون درگیری ها در آنجا تشدید شده است. تهاجم همچنین در جهت اوگولدار تشدید شده است. منطقه آودیوکا - از این جهت است که دونتسک گلوله باران می شود".
Военнослужащий на бронетранспортере БТР-82А ВС РФ на шоссе в районе границы с Украиной. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای روسیه در جبهه دونتسک، شهر دوریچیه را آزاد کردند
به گفته ای وی، واحدهای روسی فعال ترین یورش را در جهت آرتیوموفسک انجام می دهند.
گاگین گفت: "اکنون تنها جاده باقی مانده آرتموفسک-چاسوف یار است که می تواند دشمن را به عقب خود متصل کند. با بسته کردن این جاده نه تنها فرصت ورود به شهر، بلکه فرصت بیرون شدن از آن را نیز بسته خواهیم کرد. و به طور سنتی، ما سربازان به دشمن ما پیشنهاد می دهیم یا 200 یا اسارت".
وی افزود، که نیروهای اوکراینی هر روز صدها سرباز را در جهت آرتیوموفسک از دست می دهند.
گاگین تاکید کرد: "من می توانم با اطمینان بگویم که در حال حاضر ابتکار عمل (در جبهه های جمهوری خلق دونتسک) به دلیل این واقعیت است که سولِدار به تازگی سقوط کرده است که در آن دشمن هزاران جنگجو را از دست داد. اوکراین همان تلفات سنگین را در جهت آرتموفسک متحمل می شود و هر روز صدها نفر را از دست می دهد".
او خاطرنشان کرد، که در طول کل خط مقدم در جمهوری دونتسک، کیف در حال از دست دادن "هزاران اوکراینی در روز" است. ی
یادآوری می کنیم، که در آغاز روز سه‌شنبه، دنیس پوشیلین، سرپرست جمهوری خلق دونتسک گفت، که تنها یک راه برای نیروهای اوکراینی باقی مانده تا به آرتموفسک برسند، بقیه جاده‌ها پیش از این قطع شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала