لاوروف درباره ایجاد واحد پول "بریکس" اظهار نظر کرد

© Sputnik / Vitaliy Belousovوزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد
وزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عضو شوید
تکیه بر مکانیزم های مالی در دستان کسانی که آماده فریب در هر لحظه هستند غیرممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: نمی‌توان به مکانیسم‌های مالی غرب تکیه کرد که هر لحظه آماده فریب دادن به خاطر یک هدف لحظه‌ای هستند، بنابراین، بریکس از قبل ایده‌هایی درباره ایجاد یک ارز واحد دارد.
به گفته وی، باید به دنبال راه هایی برای محافظت از منافع از تسلط مکانیسم های ایجاد شده توسط غرب در چارچوب مدل جهانی سازی که به صورت خشن از آن سوء استفاده می کند، باشد.
لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "اول از همه، من در مورد نقش دالر فکر می کنم."
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме Примаковские чтения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
لاوروف: روسیه با غرب عملاً در حال جنگ است
آقای لاوروف افزود: "در حال حاضر سهم ارزهای ملی در مبادلات بین کشورهای برکس به شدت در حال افزایش است. در حال حاضر در کشورهای برکس ابتکاراتی در مورد نیاز به ایجاد ارز خود اعلام شده است. دلیل آن بسیار ساده است - نمی توان به مکانیزم هایی که در دست کسانی هستند که می توانند در هر لحظه فریب دهند، از تعهدات خود دست بردارند، اعتماد کرد."
گفته میشود که رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، روز دوشنبه پیشنهاد کرد که در مورد امکان ایجاد یک ارز واحد برای استفاده در معاملات داخلی در میان کشورهای عضو اتحادیه مرکوسور فکر کند. او خاطرنشان کرد که این بحث ها در میان برکس انجام می شود. رئیس جمهور برزیل اشاره کرد که ایجاد این ارزها باید به کاهش وابستگی به دالر و تسهیل تجارت کمک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала