چرا غرب به رژیم کیف سلاح می فرستد؟

© SputnikМария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa
Мария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عضو شوید
آنها آماده قربانی کردن تمام اوکراین و همه ساکنان آن است. منافع مردم در واشنگتن و بروکسل مورد توجه قرار نمی گیرند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز جمعه گفت که ایالات متحده با تامین تانک های آبرامز به اوکراین، به دنبال حل و فصل دیپلماتیک مناقشه نیست، وظیفه اصلی غرب تحمیل شکست استراتژیک به روسیه است.
روز چهارشنبه کاخ سفید اعلام کرد که 31 تانک M1 Abrams را به اوکراین خواهد فرستاد. به گفته مقامات امریکایی، تحویل تانگ ها چند ماه طول می کشد.
علاوه بر این، واشنگتن قصد دارد 8 وسیله نقلیه بازیابی زرهی M88 را برای سرویس تانک ها به کیف بفرستد. همانطور که در کاخ سفید اعلام شد، ایالات متحده امیدوار است که عرضه تسلیحات به اوکراین نه تنها به کیف در دفاع کمک کند، بلکه به او اجازه دهد سرزمین های از دست رفته از جمله کریمه را نیز تصرف کند.
چرا تانک های آلمانی متحدان آلمان را در سوریه نابود می سازند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
آلمان درخواستی از پولند برای تامین تانک های لئوپارد 2 به کیف دریافت کرد
زاخاروف در جریان جلسه توجیهی یاد‌اور شد"تصمیم برای تامین تانک به کیف، هر کسی که تصمیم بگیرد، نشان می‌دهد که غرب عمدا در حال تشدید درگیری است، خطرات را بالا می‌برد و نشان دهنده این است که نه کیف و نه غرب تمایلی به حل و فصل دیپلماتیک داشته باشد. این مانع می‌شود. در سطح قانونگذاری مذاکرات با کشورمان و انتقام‌جویی‌هایی که از قبل در درون خودمان با مذاکره‌کنندگان انجام می‌دهیم، اینها خواسته‌ها برای عرضه هر چه بیشتر تسلیحات است، اینها اظهارات دیپلمات‌های غربی است که اکنون زمان تصمیم‌گیری در میدان جنگ است نه دیپلماسی."
وی افزود: "آنها چیزی را پنهان نمی کنند، و ما این را تاکید می کنیم. وظیفه اصلی آنها تحمیل یک شکست استراتژیک به روسیه است. برای دستیابی به این هدف، ایالات متحده و متحدانش به فرستادن سلاح به رژیم نازی کیف ادامه می دهند. و برای این کار آنها آماده قربانی کردن تمام اوکراین و همه ساکنان آن است. منافع مردم در واشنگتن و بروکسل مورد توجه قرار نمی گیرند. زلنسکی نیز اصلاً به مردم اهمیت نمی دهد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала