- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تشکیل واحدهای جدید در نیروهای مسلح اوکراین

CC BY-SA 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine/Yuzef Venskovich / War UkraineВоеннослужащие ВСУ на востоке Украины
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عضو شوید
وزارت دفاع اوکراین از تشکیل شرکت های اپراتورهای پهپادهای ضربتی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع اوکراین روز جمعه از تشکیل شرکت‌های اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی (UAV) خبر داد.
در کانال تلگرامی این وزارتخانه آمده است: "نخستین شرکت های یورش پهپاد در جهان در حال شکل گیری هستند. واحدهای جدید قصد دارند ارتباطات ماهواره ای استارلینک، هواپیماهای بدون سرنشین و مهمات را ارائه دهند".
Новоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزیر دفاع آلمان: به اوکراین جنگنده نمی دهیم
گزارش شده است، که تصمیم برای ایجاد نوع جدیدی از تشکیلات توسط فرمانده کل نیروهای اوکراینی والری زالوژنی گرفته شده است. گفته می شود، که این یکی از اصلاحات مورد نیاز برای تامین پهپادهای نظامیان اوکراینی و توسعه تولید آنها در این کشور است. تعداد تشکیلات نظامی جدید و نوع دقیق پهپاد در اختیار آنها اعلام نشده است.
پیش از این، وزیر اطلاعات دیجیتال اوکراین، میخائیل فدوروف گفته بود، که اوکراین انتظار دارد در ماه فیبروری 10000 پایانه استارلینک از آلمان دریافت کند.
یادآوری می کنیم، که استارلینک یک شبکه ماهواره ای نسل بعدی است که برای دسترسی به انترنت پهن باند در هر نقطه از جهان طراحی شده است. گزارش شده است که نزدیک به 20000 پایانه استارلینک به اوکراین منتقل شده است و این اتصال ماهواره ای به طور فعال از سوی ارتش اوکراین کار گرفته می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала