حمله وحشیانه نیروهای اوکراینی به یکی از شفاخانه ها در لوگانسک + ویدیو

© Photo / Representation of the LPR in the Joint Center for Control and Coordination of Issues Related to War Crimes of UkraineПоследствия обстрела больницы в Новоайдаре, ЛНР
Последствия обстрела больницы в Новоайдаре, ЛНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2023
عضو شوید
مرکز طبی مرمی باران شده، داکتران غیرنظامی و نظامی ماه ها به مردم محلی و پرسنل نظامی کمک های لازم را ارائه میکردند.
به گزا رش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از یک حمله عمدی ارتش اوکراین توسط موشک HIMARS MLRS به شفاخانه در منطقه نوویدار جمهوری خلق لوگانسک خبر داد.
این وزارت می افزاید: "در نتیجه اصابت راکت ها با کلاهک متلاشی کننده قوی به داخل ساختمان، 14 بیمار شفاخانه و پرسنل طبی کشته و 24 تن از به شدت مجروح شدند."
خاطرنشان می شود که در این مرکز طبی مرمی باران شده، داکتران غیرنظامی و نظامی ماه ها به مردم محلی و پرسنل نظامی کمک های لازم را ارائه میکردند.
وزارت دفاع تاکید کرد: "حمله موشکی عمدی به یک مرکز طبی غیرنظامی فعال یک جنایت جنگی بدون قید و شرط رژیم کیف است. همه کسانی که در برنامه ریزی و اجرای این جنایت دخیل بودند، پیدا و پاسخگو خواهند بود."
Площадь Независимости в Киеве. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2023
کی‌یف از مذاکره بر سر تأمین راکت و هواپیما برای حمله به کریمه خبر داد
همانطور که مشخص شد، این حمله در ساعت 7:30 صبح رخ داد. به همه قربانیان کمک های طبی واجد شرایط ارائه می شود.
قابل یادآوری است که روسیه در 24 فبروی عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد شکنجه و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، این عملیات ویژه برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "از بین بردن ملیشه ها و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала