رسانه ها: امریکا تانک های خود را تا پایان سال به اوکراین خواهد فرستاد

© Photo / The U.S. Armyتانک امریکایی ابرامس
تانک امریکایی ابرامس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2023
عضو شوید
واشنگتن پست: ایالات متحده تانک هایی را زودتر از پایان سال 2023 یا سال آینده به اوکراین خواهد فرستاد.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست می نویسد، تحویل تانک های آبرامز آمریکایی به اوکراین زودتر از پایان سال جاری انجام نمی شود، اما به خودی خود امکان انتقال سریع تر لئوپاردهای آلمانی را فراهم کرد.
ایالات متحده به ارتش اوکراین وعده داده است که یک مجموعه گردان - 31 واحد از تانک های اصلی جنگی آبرامز M1A2 خود را که هنوز ساخته نشده اند، ارائه دهد.
این نشریه می گوید: " تانکهایی به طور خاص برای اوکراین بدون زره اورانیوم ضعیف شده برای تحویل در پایان سال جاری یا آینده ساخته خواهند شد."
به نوشته این نشریه، آمریکایی ها ابتدا نمی خواستند آبرامز را با اشاره به پیچیدگی عملیات خود منتقل کنند، اما زمانی که معلوم شد آلمان به تنهایی، بدون آمریکا، تانک های لئوپارد خود را به اوکراین می فرستد و به سایر کشورهایی که خودروهای زرهی مشابهی دارند اجازه این کار ار می دهد، نظرشان تغییر کرد.
Американские танки Абрамс в городе Пабраде, Литва, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
امریکا نسخه بهبود یافته از آبرامز، اما بدون تجهیزات مخفی را به کی یف عرضه خواهد کرد
واشنگتن پست گفتگوی تلفنی بین جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و اولاف شولز، صدراعظم آلمان را بازگو می‌کند که منجر به راه‌حل کاخ سفید شد که وحدت غرب در حمایت از اوکراین را تقویت کرد.
در این مقاله آمده است که "اگر ما مایل بودیم M1 را تحویل دهیم، اما زمانی در آینده، به عنوان بخشی از نیازهای "درازمدت" کیف برای جنگی که می تواند سال ها طول بکشد، چه؟ اکنون و در همان زمان به پنتاگون زمان بدهید تا مشکلات مربوط به آموزش نیروهای اوکراینی و استفاده از تانک ها و رفع اشکال لوجستیک را حل کند."
Содат ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
سی ان ان: اوکراین به آزمایشگاه آزمایش تسلیحات آمریکایی تبدیل شده است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала