چین: ناتو آمادگی جنگ مستقیم با روسیه را می گیرد

© AP Photo / Virginia MayoШтаб-квартира НАТО в Брюсселе
Штаб-квартира НАТО в Брюсселе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2023
عضو شوید
گلوبال تایمز: ناتو قوای خود را در صورت رویارویی مستقیم با روسیه افزایش می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سونگ ژونگ پینگ، تحلیلگر طی مقاله برای گلوبال تایمز نوشت: سخنان راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو در مورد آمادگی برای درگیری با روسیه را نمی توان یک تهدید توخالی تلقی کرد، آنها نشان می دهند که ائتلاف برای هر سناریویی در اوکراین آماده می شود.
پیش از این، بائر در مصاحبه با RTP پرتگال خاطرنشان کرد که ناتو برای رویارویی مستقیم با روسیه آماده است. این رهبر نظامی افزود: تولید صنعتی کشورهای این پیمان باید به حوزه نظامی تغییر جهت دهد.
Министр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
سخنان شولتس درباره جلوگیری از درگیری بین روسیه و ناتو
به گفته این تحلیل گر، اظهارات بائر برای "خط‌کشی" است تا از گسترش درگیری نظامی به قلمرو کشورهای ناتو جلوگیری کند. وی همچنین افزود که در حال حاضر بعید است که ائتلاف مستقیماً در مناقشه روسیه و اوکراین مداخله کند.
سونگ هشدار داد: "با این حال، این بدان معنا نیست که این سازمان برای رویارویی مستقیم احتمالی با روسیه آماده‌سازی نظامی نمی‌کند، به‌ویژه زمانی که معتقد است مسکو ممکن است از به اصطلاح "خط سرخ" ناتو عبور کند.
به عقیده وی، غرب واقعاً آماده انجام عملیات نظامی نیست، اما به نفع ایالات متحده است که با کشاندن بحران اوکراین به جنگ ادامه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала