کرملین از شولتس خواست تا تاریخ را بخواند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiدمتری پسکوف
دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2023
عضو شوید
پسکوف گفت که او حق توصیه به کتاب های شولتس را ندارد، اما پیشنهاد خواندن کتاب های تاریخی را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه اولاف شولتس صدراعظم آلمان چه کتاب هایی را باید بخواند، پاسخ داد که او حق ندارد توصیه هایی ارائه کند، اما "البته توصیه های تاریخی خوب خواهد بود."
وی در پاسخ به خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پوتین چه کتاب هایی می خواند و چه کتاب هایی می خواند، گفت: "پوتین همیشه مطالعه می کند، اما من حق ندارم به صدراعظم آلمان توصیه کنم که کدام کتاب را بخواند. البته کتاب های تاریخی خوب است."
دولت آلمان قبلا اعلام کرده بود که تصمیم دارد تانک های لئوپارد 2 آلمان را به اوکراین منتقل کند.آلمان قصد دارد دو گردان تانک تشکیل دهد. در مرحله اول، آنها قصد دارند 14 دستگاه لئوپارد 2 نوع A6 را از سهام بوندسوهر تهیه کنند. پیش از این، رهبری پولند اعلام کرده بود که آماده است تا 14 تانک لئوپارد 2 را به عنوان بخشی از یک ائتلاف بین المللی به اوکراین منتقل کند. پیش از آن این کشور حدود 250 تانک تی-72 را به اوکراین منتقل کرده بود. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نیز اعلام کرد که دولت او 31 تانک M1 آبرامز ساخت آمریکا را در اختیار اوکراین قرار می دهد.
Генеральный директор Hensoldt Томас Мюллер предлагает канцлеру Германии Олафу Шольцу помощь, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
اشپیگل: شولتس تصمیم گرفت تا تانک های لئوپارد 2A6 را به کیف بفرستد
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
واکنش کرملین درباره ارسال تسلیحات از سوی غرب به اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала