هشدار وزیر دفاع پاکستان: مخفیگاه تروریست‌ها در داخل افغانستان را هدف قرار می‌دهیم

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Pakistan's Defense Minister Khawaja Muhammad Asif
Pakistan's Defense Minister Khawaja Muhammad Asif  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
عضو شوید
وزیر دفاع پاکستان می‌گوید ما مجبور خواهیم شد مخفیگاه تروریست‌ها را در داخل خاک افغانستان هدف قرار دهیم زیرا نمی توانیم این وضعیت را برای مدت طولانی تحمل کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، خواجه آصف، وزیر دفاع پاکستان، گفته است که اسلام آباد به طالبان هشدار داده است که اگر حاکمان بالفعل در کابل نتوانند شبه نظامیان ضد پاکستانی را مهار کنند، به مخفیگاه های تروریست ها در داخل افغانستان حمله خواهد کرد.
آصف در سفر اواخر فبروری خود به افغانستان گفت که به رهبران طالبان یادآوری کرد که به تعهدات امنیتی مرزی خود عمل کنند، که تروریست‌ها با استفاده از خاک افغانستان برای طراحی و انجام حملات به پاکستان یا اسلام آباد انجام می‌دهد. در غیر آن اسلام آباد دست به اقدام خواهد زد.
وزیر دفاع پاکستان گفت: "اگر این کار انجام نشود، در برخی مواقع ما مجبور خواهیم بود… به برخی اقدامات بپردازیم که قطعاً هر جا که تروریست ها هستند، پناهگاه های آنها را در خاک افغانستان هدف قرار خواهیم داد."
او گفت: "ما مجبور خواهیم بود آنها را هدف قرار دهیم زیرا نمی توانیم این وضعیت را برای مدت طولانی تحمل کنیم."
Зал, где проводится четвертая министерская конференция стран-соседей Афганистана в Самарканде. На мероприятии 13 апреля с участием России, Китая, Ирана, Пакистана, Таджикистана, Туркменистана, Узбекистана планируется сверка позиций стран-участниц на афганском направлении. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
هیئت طالبان وارد سمرقند شد + ویدیو
قابل یادآوری است که از زمان تصرف کابل توسط طالبان در ماه اگیست سال 2021، پاکستان شاهد بروز مجدد حملات تروریستی به رهبری تحریک طالبان پاکستان، شاخه ای ایدئولوژیک و متحد طالبان افغانستان بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала