انصراف تیم ملی فوتبال روسیه از شرکت در جام فدراسیون های فوتبال کشورهای آسیای مرکزی

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Матч группового этапа чемпионата мира по футболу между сборными России и Саудовской Аравии
Матч группового этапа чемпионата мира по футболу между сборными России и Саудовской Аравии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2023
عضو شوید
دبیرکل اتحادیه فوتبال فوتبال روسیه اعلام کرد که تیم ملی این کشور در جام فدراسیون های فوتبال کشورهای آسیای مرکزی شرکت نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماکسیم میتروفانوف دبسر کل اتحادیه فوتبال روسیه روز سه شنبه اعلام کرد، که تیم ملی فوتبال روسیه از شرکت در سابقات قهرمانی فدراسیون های های فوتبال کشورهای آسیای مرکزی خودداری کرده است.
میتروفانوف اظهار کرد: "دیروز ما نامه ای رسمی را به CAFA ارسال کردیم و همکاران را در جریان قرار دادیم. ما با برخی مشکلات سازماندهی روبرو می باشیم، ما متاسفانه مجبور شدیم که از شرکت در این مسابقات خودداری نماییم. یکسری مسائل بین ما و CAFA وجود دارند که به این امر مربوط می شوند که فشار زیادی روی بازیکنان قرار می گیرد، هوا گرم است، فاصله زمانی کمی بین تاریخ های یازدهم و پانزدهم وجود دارد".
یادآوری می کنیم، که مسابقات قهرمانی CAFA از تاریخ 9 تا 21 جون در بیشکک و تاشکند برگزار خواهند شد. در این مسابقات تیم های ملی قوتبال افغانستان، ایران، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان حضور خواهند داشت. همچنین در نظر می باشد که از یک کشور آسیایی دیگر برای شرکت در مسابقات دعوت بعمل آید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала