فرستادن یادداشتی درباره ای مصونیت اموال دولتی به فنلند از سوی روسیه

© Depositphotos.com / TatulajuФлаг Финляндии на фоне неба
Флаг Финляндии на фоне неба  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2023
عضو شوید
روسیه درخواستی به وزارت خارجه فنلند برای شفاف سازی اقدامات در برابر اموال دولتی این کشور ارسال کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه در نمایندگی دیپلماتیک روسیه در هلسینکی، یادداشتی به وزارت امور خارجه فنلند ارسال شده است که در آن خواستار روشن شدن چگونگی ارتباط اقدامات ضابطان با هنجارهای حقوق بین الملل در مورد مصونیت اموال دولتی روسیه شده است
روز سه شنبه، درباره ای بازداشت زمین و ساختمان مرکز علم و فرهنگ روسیه (RCSC) در پایتخت فنلند و همچنین هفت آپارتمان گزارش شد.
سفارت روسیه در این باره نوشته است: "سفارت در این خصوص با مقامات فنلند در تماس است. یادداشتی به وزارت امور خارجه فنلند ارسال شده است تا مشخص شود که چگونه اقدامات ضابطان اجرائی با قوانین بین المللی در مورد مصونیت اموال دولتی ارتباط دارد".
مقام های فنلند نمایندگان روسیه را از اقدامات خود مطلع کردند. سرویس دادگستری فنلند با اشاره به لزوم رعایت مقررات تحریمی اتحادیه اروپا، به طرف روسی از اعمال محدودیت در ساختمان مرکز علمی و فرهنگی روسیه در هلسینکی و همچنین چندین آپارتمان که دیپلماتان شاغل در آن هستند، اطلاع داد. تمام املاک ذکر شده متعلق به فدراسیون روسیه است.
همانطور که در 1 اپریل گزارش شد، اداره وصول بدهی فنلند حساب های بانکی RCSC در بانک Nordea را بسته کرد. سفارت روسیه در فنلند گزارش داد که با مقامات فنلند در تماس است و راه‌های احتمالی را برای اطمینان از کار دفتر نمایندگی روسیه که در شرایط سخت کنونی در حال انجام یک ماموریت مهم بشردوستانه است، بررسی می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала