رونالدو پرتگالی را می خواهند دستگیر و از عربستان اخراج کنند + ویدیو

© AFP 2023 / Francisco LeongКапитан сборной Португалии по футболу Криштиану Роналду после победы в финале чемпионата Европы
Капитан сборной Португалии по футболу Криштиану Роналду после победы в финале чемпионата Европы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2023
عضو شوید
یک وکیل سعودی با شکایت رسمی به محکمه این کشور خواستار اخراج کریستیانو رونالدو از عربستان شد.
به گزارش اسپوتنیک، نوف بن احمد وکیل محکمه از طریق شبکه‌های اجتماعی گفته است که قصد دارد با مراجعه به محکمه عربستان درخواستی مبنی بر دستگیری و اخراج کریستیانو رونالدو از این کشور به دلیل اقدامی ناپسند ارائه کند.
مهاجم پرتگالی النصر پس از بازی هفته بیست و پنجم لیگ عربستان برابر الهلال که با شکست 2 بر صفر تیمش به پایان رسید و هنگامی که او پس از بازی زمین را ترک می‌کرد، در واکنش هواداران الهلال به فریادهای نام لیونل مسی از روی سکوها مرتکب عمل ناپسند و غیراخلاقی شد.
نوف بن احمد افزود: "من ورزش را دنبال نمی‌کنم. حتی اگر کریستیانو تحریک شده باشد، رفتار او جرم است. منافی عفت عمومی از جمله جرایمی است که در صورت ارتکاب از سوی فرد خارجی مجازات بازداشت و تبعید را دارد. ما در این مورد به محکمه دادخواست خواهیم داد."
قابل یادآوری است که در ابتدای سال جاری، ستاره پرتگالی همراه دوست دخترش جورجینا رودریگز و فرزندانش به باشگاه النصر به عربستان سعودی نقل مکان کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала