ماکرون: اجازه نمی دهم روسیه در اوکراین پیروز شود

© Sputnik / Alekseiy Vitvitckiy /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Франции Эммануэль Макрон на Мюнхенской конференции по безопасности
Президент Франции Эммануэль Макрон на Мюнхенской конференции по безопасности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور فرانسه قول داد تا از گسترش درگیری و پیروزی روسیه در اوکراین جلوگیری کند.
به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه وعده داد، که برای جلوگیری از گسترش درگیری ها در اوکراین، هر کاری انجام خواهد داد.
ماکرون به روزنامه پاریسین گفت: "وظیفه ما کمک به اوکراین برای زنده ماندن با تمام توان، جلوگیری از پیروزی روسیه، جلوگیری از گسترش این درگیری است. ما هر کاری انجام خواهیم داد تا این جنگ گسترش نیابد".
پیشتر بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشته بود که ماکرون می خواهد با طرحی به چین نزدیک شود که به نظر او می تواند به مذاکرات روسیه و اوکراین منجر شود. خاطرنشان می شود که مکرون به امانوئل بن مشاور دیپلماتیک خود دستور داده است تا با وانگ یی، رئیس دفتر کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، برای ایجاد مبنایی برای مذاکرات همکاری کند.
یادآوری می کنیم، که مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کیف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. ولادیمیر زلنسکی پیشتر در G20 گفته بود که "مینسک-3 وجود نخواهد داشت".
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه به ریانووستی گفت، که چنین سخنانی "کاملاً موید" موضع کی یف در مورد عدم تمایل به مذاکره است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала