پیروزی 60-0 در فوتسال پرتگال

© Photo:sputnikتیم ملی فوتسال افغانستان
تیم ملی فوتسال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
عضو شوید
اتحادیه فوتبال سانتارم با انتشار بیانیه‌ای رسما به شکست 0-60 ویتوریا در دیدار برابر ماسئو واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، دیدار دو تیم ویتوریا و ماسئو در رقابت‌های فوتسال پرتغال با نتیجه 0-60 به سود ماسئو به پایان رسید تا جنجال بسیاری پیرامون این نتیجه ایجاد شود.

این نتیجه در حالی به دست آمد که دو تیم با شرایط یکسان تا هفته آخر با یکدیگر رقابت می‌کردند اما چنین پیروزی قاطعانه‌ای قهرمانی ماسئو را به همراه داشت.
مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2023
مصاحبه مربی جدید ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان

در بیانیه منتشر شده از سوی اتحادیه فوتبال سانتارم آمده:" ششم ماه می روز بسیار غم‌انگیزی برای فوتسال منطقه و ورزش این استان بود. مدیران این اتحادیه از اتفاقی که در دسته اول فوتسال منطقه رخ داد بسیار شرمنده هستند.

در تاریخ 100 ساله این اتحادیه چنین خاطره‌ و اتفاقی بی‌سابقه بوده است. ما اطلاعاتی را درباره این بازی و مسائل انضباطی جمع‌آوری کردیم اما نمی‌توانیم اجازه دهیم که در حال حاضر موضوعی فاش شود. تمامی افراد دخیل باید مسئولیت‌شان را بپذیرند.

ما این موضوع که مربیان باعث شدند که بازیکنان جوان در معرض چنین تحقیری قرار بگیرند را تایید نمی‌کنیم و نمی‌پذیریم. این ورزش نیست! این چیزی نیست که ده‌ها ورزشکار برایش تمرین می‌کنند، این چیزی نیست که والدین برای آن فرزندانشان را همراهی می‌کنند و مدیران برای حفظ فعالیتش تلاش می‌کنند.

از بد ماجرا، این اتفاق در همان روزی رخ داد که آخرین بازی جام فوتسال تژو برگزار شد که از سوی اتحادیه برای کودکان زیر 12 و 14 سال ترتیب داده شده بود تا نمادی از ارزش‌گذاری فوتسال و اهمیت به اخلاق و بازی جوانمردانه باشد.

متاسفانه این لیگ آسیبی جدی دیده که غیرقابل ترمیم است. هیئت مدیره به هیچ وجه از این وضعیت راضی نیست و ما خواهان جریمه تمامی افرادی هستیم که ارزش‌های این ورزش را نادیده گرفتند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала