مسی: به اینتر میامی می‌روم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2023
عضو شوید
کاپیتان تیم ملی آرژانتین تایید کرد که قرار است به تیم اینترمیامی امریکا بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، لیونل مسی در مصاحبه ای که از ساعت 21:00 امشب به وقت اسپانیا در سایت های موندو دپورتیوو و اسپورت منتشر شد، سکوت خود را شکست و تصمیمش برای آینده را مشخص کرد.
مهاجم آرژانتینی که پس از تمدید نکردن قراردادش از پاری سن جرمن جدا می‌شود، به پرسش های دو خبرنگار (فرناندو پولو از موندودیپورتیوو و آلبرت ماسنو از اسپورت) در خانه‌اش پاسخ داد.
مسی موضع خود را در مورد آینده‌اش پس از چند روز بسیار استرس‌زا در مقابل علاقه باشگاه‌های بارسلونا، اینتر میامی و الهلال عربستان روشن کرد. در این مصاحبه، لئو همچنین صادقانه می‌گوید، که چگونه در این چند هفته پسین با عدم اطمینان زندگی کرده است.
موندو دپورتیوو از هفته گذشته گزارش داده بود که تصمیم ستاره روزاریو که در 24 جون 36 ساله می شود، قریب الوقوع است و او حاضر نیست زیاد منتظر تصمیم گیری بماند.
بخش‌های مهم مسی که به زودی کامل می‌شود، اینگونه آغاز می‌شود:"من واقعاً می خواستم برگردم، بسیار هیجان زده بودم که بتوانم برگردم، اما پس از تجربه آنچه که تجربه کردم و خروجی که داشتم، نمی خواستم دوباره در همان موقعیت قرار بگیرم: منتظر بودم ببینم چه اتفاقی قرار است، بیفتد".
نابغه آرژانتینی می‌گوید:"شنیدم که بارسلونا باید بازیکنان را بفروشند یا دستمزد بازیکنان را پایین بیاورند و حقیقت این است که من نمی‌خواستم این کار را انجام دهم یا مسئولیت به دست آوردن چیزی که به همه اینها مربوط می‌شود را بر عهده بگیرم".
او تصمیمش را اینطور اعلام کرد:"تصمیم گرفتم که به میامی بروم. هنوز صد در صد آن را نبسته ام. برخی چیزها را از دست داده ام اما تصمیم گرفتیم به راه خود ادامه دهیم. می‌خواستم اروپا را ترک کنم، از کانون توجه خارج شوم و بیشتر به خانواده‌ام فکر کنم".
مسی چه احساسی داری؟
خوب. من احساس خوبی دارم، آرام هستم و فصل را تمام کرده ام. سال غیرمعمولی برای جام جهانی در وسط فصل بود. جام جهانی کاری کرد که همه چیز را متفاوت کند. الان به بازی با تیم ملی و تعطیلات فکر می کنم.
سفرت در پاریس با چه احساسی به پایان می‌رسد؟
با احساسات متفاوت. حقیقت این است که سال اول بسیار سخت بود، همانطور که قبلاً گفته ام، به دلایل مختلف. سال دوم، شش ماه اول، احساس خیلی خیلی خوبی داشتم، خیلی در باشگاه، در شهر، با خانواده ام راحت بودم. وسط فصل زمان برگزاری جام جهانی بود و فکر می کنم جام جهانی به طور کلی همه تیم ها را درگیر کرد، چنین رقابت مهمی در میانه فصل برای اولین بار تاثیرگذار بود. فکر می‌کنم این جام فصل را خیلی شرطی کرد. انتظار داشتم جور دیگری تمام شود، اما دو سال بود که در کل برایم سخت بود، اما دیگر گذشته است.
ما هم آمده ایم درباره بارسا صحبت کنیم. آن را چگونه دیده ای؟ آیا دلتنگ آن هستی؟
بلی، بدیهی است بلی، من دلتنگ هستم. تنها می گفتم حقیقت این است که سال اول اینجا برای من خیلی سخت بود، اینکه بعد از رفتن همه چیز چطور گذشت. بدیهی است که تیم را دنبال می‎کردم، بازی ها را تماشا می‌کردم و همیشه آرزوی خاطرات و حضور در آنجا را داشتم.
از قهرمانی بارسلونا در لالیگا خوشحال بودی؟
بلی، بدیهی است که بلی. تمام سال تیم را دنبال کردم و مثل تمامی هواداران بارسلونا دوست داشتم که قهرمان شود. و در سال اول هم من خیلی با ژاوی صحبت می‌کردم، همچنین در مورد برخی بازی ها، بعد از بازی، در مورد موقعیت ها... حقیقت این است که از زمانی که او مربی بود، خیلی صحبت کردیم. و بدیهی است که او را دنبال کردم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала